Mario-1993

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Gesprekken terugzien 2019

Beste Vodafone,

Ik heb een discussie met mijn werkgever over dat ik gebelt ben en niet opnam.
Nou is de vraag of ik mijn belgeschiedenis van de maand januari kan uitprinten als bewijs.
Ik kan het alleen maar vinden tot 31-12-2018

M.v.G.

Mario
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Mario-1993
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je kunt in het logboek van het toestel (tabblad oproepinfo) zien welke nummers je gebeld hebt en welke jou gebeld hebben. Wanneer de beller zijn nummer onderdrukt kun je dit uiteraard niet zien en zie je onbekend nummer staan. Je kan wel je bel geschiedenis opvragen en je facturen openen en de nummers zien waarnaartoe jij hebt gebeld. Je kan alleen geen geschiedenis opvragen door wie jij gebeld bent.

In de maand Januari zie je ook de kosten die gemaakt zijn in December, daarom kan je ook niet al kijken in Januari. Deze factuur moet nog gemaakt worden en zal een deze dagen online komen in je My Vodafone.

Hopende dat ik je hiermee heb kunnen helpen en als er nog vragen zijn dan hoor ik het graag.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Mario-1993
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je kunt in het logboek van het toestel (tabblad oproepinfo) zien welke nummers je gebeld hebt en welke jou gebeld hebben. Wanneer de beller zijn nummer onderdrukt kun je dit uiteraard niet zien en zie je onbekend nummer staan. Je kan wel je bel geschiedenis opvragen en je facturen openen en de nummers zien waarnaartoe jij hebt gebeld. Je kan alleen geen geschiedenis opvragen door wie jij gebeld bent.

In de maand Januari zie je ook de kosten die gemaakt zijn in December, daarom kan je ook niet al kijken in Januari. Deze factuur moet nog gemaakt worden en zal een deze dagen online komen in je My Vodafone.

Hopende dat ik je hiermee heb kunnen helpen en als er nog vragen zijn dan hoor ik het graag.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je hier nog vragen over Mario-1993?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic