briangelissen

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Gesprekken komen niet binnen of vallen weg

Onze organisatie met ongeveer 500 zakelijke mobiele Vodafone abbonementen ondervinden sinds enkele dagen veel meer de gebruikelijk problemen met de mobiele telefonie. Gesprekken worden spontaan afgebroken of komen niet binnen op de telefoon. Er is zo'n geval geen gemiste oproep te zien, wel een voicemailbericht.
 
Voorbeeld postcodes: 6041CB, 5804BV, 6041HM, 6461EA
5 Reacties 5
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
Hoi briangelissen, er zijn bij ons geen problemen bekend in zo'n groot gebied. Op het moment dat dit met een groot aantal aansluitingen gebeurt, ligt de oorzaak waarschijnlijk niet in toestel of simkaart, maar aan netwerk of instellingen van het abonnement. Ik wil je aanraden om dit bij je ICT- of telecombeheerder aan te geven, deze kan dan rechtstreeks met Vodafone contact opnemen.
iriszorg

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wij hebben precies hetzelfde probleem maar dan regio's Arnhem, Nijmegen en Beekbergen.
Wij vragen aan de gebruikers om alle gegevens bij te houden zodat we dat kunnen indienen.
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
Hoi iriszorg, dat lijkt me zeer verstandig. Op het moment dat dit voor meerdere aansluitingen speelt, kunnen we met gegevens makkelijker kijken wat er precies misgaat. Via je contactpersoon binnen Vodafone kun je dit aanmelden.
briangelissen
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Onze organisatie (Bureau Jeugdzorg Limburg) ook. Ik heb een melding aangemaakt bij Vodafone maar er ging helaas niet direct een belletje rinkelen. Wij gebruiken Vodafone Office Voice en Vodafone CorporateNet.
Rowie

Raadgever
  • 197Posts
  • 3Oplossingen
  • 20Likes
briangelissen,

Dat is prima hoor, hoe meer info de afdeling Corporate binnen krijgt des te makkelijker het vast te stellen is waar exact de oorzaak van het probleem ligt.
Dus mocht je nog aanvullende informatie of iets dergelijks hebben, geef deze info vooral door!
Voor het opvragen van de status kan er contact worden opgenomen met de Corporate Storingsafdeling.


E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic