Mounoury

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Gesprek mislukt

Ik kan alles met m'n telefoon behalve zelf bellen.
Wifi werkt, 3G werkt, gebeld worden werkt, alleen als ik zelf bel staat er gesprek mislukt. Alleen 112 bellen kan maar daar lijkt dit probleem (nog) niet belangrijk genoeg voor.
 
Gaarne een helpende hand!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
Hoi Mounoury,

allereerst welkom op dit forum! In de situatie die jij beschrijft, is de meest voorkomende oorzaak een in het netwerk ingestelde, eenzijdige blokkade. Je kunt daar soms zelf om verzoeken, maar uit je verhaal maak ik op dat je dat niet gedaan hebt. De reden waarom wij zo'n blokkade plaatsen is meestal een betalingsachterstand of hoge oplopende kosten in de huidige maand. Kijk even in My Vodafone > Online rekening. Als er nog rekeningen open staan, dan kun je die daar meteen betalen. De blokkade wordt bij een betaling met iDeal direct na afronding opgeheven. Als dat niet de oorzaak is, dan raad ik aan even contact op te nemen met de klantenservice.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
Hoi Mounoury,

allereerst welkom op dit forum! In de situatie die jij beschrijft, is de meest voorkomende oorzaak een in het netwerk ingestelde, eenzijdige blokkade. Je kunt daar soms zelf om verzoeken, maar uit je verhaal maak ik op dat je dat niet gedaan hebt. De reden waarom wij zo'n blokkade plaatsen is meestal een betalingsachterstand of hoge oplopende kosten in de huidige maand. Kijk even in My Vodafone > Online rekening. Als er nog rekeningen open staan, dan kun je die daar meteen betalen. De blokkade wordt bij een betaling met iDeal direct na afronding opgeheven. Als dat niet de oorzaak is, dan raad ik aan even contact op te nemen met de klantenservice.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic