Ilma

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Gesprek mislukt leidt tot 76 gemiste oproepen bij degene die ik belde

Afgelopen maandag probeerde ik iemand te bellen. Ik ontving het bericht  "Gesprek mislukt" met daarbij twee opties: annuleren of terugbellen. Ik koos voor annuleren. Vervolgens word ik ruim een half uur later teruggebeld door degene die ik probeerde te bellen met de mededeling dat hij 76 gemiste oproepen had van mij. Hij heeft mij daarvan een screenshot gestuurd. Hoe kon dit gebeuren en wat kan ik doen om te voorkomen dat dit vaker gebeurt?

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3053Posts
  • 898Oplossingen
  • 1032Likes

Hi @Ilma, goedemorgen en welkom hier!

Ik kan mij voorstellen dat jullie hier beide ontzettend van zijn geschrokken. Deze melding kan je krijgen als er niet voldoende bereik is om de oproep te plaatsen of dat het nummer waar je heen belt op dat moment niet actief/bereikbaar is. Laten we hopen dat dit een eenmalig incident is. Mocht het al vaker voorkomen, dan kunnen ook instellingen een rol spelen. Controleer dan vooral deze stappenplannen even. Deze is voor Samsung en deze is voor Apple.

Is het geen eenmalig incident en lossen deze extra tips het niet op, dan het advies om even contact op te nemen met Vodafone Business aangezien het een zakelijke aansluiting betreft.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic