Hoi
B Kruizinga Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Je zou je toestel eens een reset (herstart - Druk op de aan/uit-knop en houd de knop ingedrukt tot de telefoon opnieuw opstart) kunnen geven (dus niet fabrieksinstellingen maar een gewoon reset). Lukt het niet, probeer je SIMkaart eens uit in een ander toestel en een andere SIMkaart in die van jou. Kijken of je dan ook problemen hebt. Zijn er dan geen problemen dan ligt het aan het SIMkaartje en dan kan je een nieuwe aanvragen via de
klantenservice van Vodafone. Doet je toestel dan nog vreemd dan zou je er een backup van kunnen maken en dan nu wel naar fabrieksinstellingen kunnen terug gaan. Kijken wat die dan doet, zonder dat je alles er weer terug op zet.
Blijf je nog last houden, ga er dan mee naar een Vodafone winkel en dan kunnen die nog even kijken wat ze er mee kunnen doen. Misschien is opsturen dan een optie? Laat nog even weten wat je hebt gedaan
😉