Heidy1977

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Gespecificeerde reking nodig

Beste mensen,

Enkele maanden geleden heb ik via GSM web een nieuwe telefoon besteld met daarbij een Vodafone abonnement.
Bij GSM web was ik goedkoper uit qua abonnement dus de keuze was snel gemaakt.

De maandelijkse rekeningen krijg ik uiteraard van Vodafone. Nu blijkt dat ik meer betaal dan in mijn contract staat met GSM web. Beide partijen daarover gebeld en een kopie van beide contracten gestuurd. GSM web wil een gespecificeerd pdf bestand met een overzicht waaruit de abonnementkosten zijn opgebouwd. Ben hier nu al een poos mee bezig. Via de site kan ik enkel een overzicht in pdf downloaden van het totale bedrag. Tweemaal gebeld met medewerker Vodafone maar die kunnen mij ook niet helpen aan een pdf. GSMweb zegt mij niet verder te kunnen helpen als ik geen pdf aandraag.
Heeft hier iemand een idee hoe ik dit kan oplossen, ik weet het niet meer.

Mvg
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Via de app kun je ook eventueel een PDF downloaden via "rekeningen" en dan op de maand klikken. Onderaan zie je "download rekening". EnergieboyHeidy1977
Het enige wat er op hoeft te staan is je abonnementskosten en eventuele toestelkosten. De rest heeft GSMweb niks mee te maken omdat het gebruikskosten zijn.
Is het inmiddels gelukt?

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Heidy1977
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Om een volledig gespecificeerde rekening in te zien doe je het volgende:

  • login via My Vodafone
  • Kies in het menu voor Rekeningen
  • Kies de maand waarvan je de rekening wilt inzien
  • Rechts in beeld staat dan (Specificatie PDF) en die kan je downloaden

Je krijgt dan alles te zien van wat je hebt verbruikt. Neem aan dat je dit graag wilt hebben. Laat nog even weten of dit is wat je zoekt en of het is gelukt. Succes!
Heidy1977
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goedemorgen Energieboy ,

Nee die bedoel ik niet. Ze willen pdf van hoe het abonnement is opgebouwd zoals printscreen hieronder. Kan ik die niet aanleveren kunnen ze mij niet verder helpen en blijf ik dus meer betalen dan in het contract staat met GSMweb.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Als je inlogt via je browser, dus niet via je app, dan krijg je echt te zien wat ik je hierboven heb beschreven en kan je een PDF afdrukken op je computer. Dus even inloggen op je computer in My Vodafone en dan lukt het je wel, kijk zelf maar 😉

Heb het net nog gedaan en het werkt perfect.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Via de app kun je ook eventueel een PDF downloaden via "rekeningen" en dan op de maand klikken. Onderaan zie je "download rekening". EnergieboyHeidy1977
Het enige wat er op hoeft te staan is je abonnementskosten en eventuele toestelkosten. De rest heeft GSMweb niks mee te maken omdat het gebruikskosten zijn.
Is het inmiddels gelukt?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten, geen reactie.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic