Medewerkers van de Helpdesk zeggen alleen maar dat ze het doorgeven. Ze kunnen niet doorverbinden naar de afdeling die er eigenlijk over gaat. Ben al wel enkele keren doorgelinkt naar iemand van de financiele administratie, die vertellen weer dat ze de naam op de factuur wel even wijzigen. Echter dit gebeurd niet (en ben er ook wel achter dat dit helemaal niet kan) en er blijft dus gewoon de bedrijfsnaam boven staan. Dus heb ik gevraagd om maar weer terug te zetten naar Particulier, en heb hier 2-07-2015 ook weer formulieren voor verstuurd (van particulier naar zakelijke ging gewoon telefonisch en was binnen enkele uren geregeld, omgekeerd moesten er formulieren worden ingevuld etc. en nu wacht ik al weer enkele maanden tot het is omgezet). Woensdag 16-09-15 maar weer eens gebeld, toen vertelde de helpdesk medewerkster (ze kende me al) dat er een case van is gemaakt op 11-09-15, en zou binnen 10 dagen worden gebeld. Heeft tot nu toe nog niemand gebeld, en heb ook niet veel vertrouwen dat ze bellen (In Juli nadat ik gebeld had, zouden ze ook terugbellen, maar daar wacht ik nog steeds op). Deze helpdeskmedewerkster die ik 16-09, en ook 11-09 aan de lijn had adviseerde mij om maar een klacht bij Vodafone in te dienen. Van mijn kant begrijp ik dit allemaal niet, onnodige tijd en kosten van mijn zijde, maar ook de helpdeskmedewerkers die ik steeds lastig moet vallen. En dat alleen maar om mijn abonement (wat ik al ca. 15 jaar particulier had bij Vodafone) weer terug te zetten van zakelijk naar Particulier. Dit moet toch in 10 minuutjes gebeurd zijn zou je zeggen. Dat je als particulier (voorlopig) geen gespecificeerde rekening meer kunt downloaden neem ik maar voor lief. Steven als je dit intern nog eens kunt aankaarten zodat ik hier eindelijk eens van verlost bent krijg je die Kudo. Heb wat haast, moet een andere telefoon, en kan mijn abonement verlengen, maar eerst moet dit opgelost worden.