harrymobiel

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Gespecificeerde rekening niet meer te downloaden

HELP HELP
Sinds dat de nieuwe vodafone webside gelanceerd is het niet meer mogelijk om een gespecificeere factuur te downloaden. Als je op het PDF icoon drukt bij de pagina "mijn rekeningen" kun je alleen een simpele factuur downloaden met het eindbedrag. Aangezien ik kosten declareer heb ik een gespecificeerde rekening nodig. Hoe dit te doen?
Als je de simpele factuur download komt er wel een bericht in beeld, met de opmerking dat je voor een gespecificeerde rekening moet gaan naar de pagina "www.vodafone.mijnrekeningen" .. echter dan kom ik weer op dezelfde pagina uit. Kan wel de gespecificeerde kosten op het scherm terugvinden (is niet echt overzichtelijk), maar het kan toch niet de bedoeling zijn om maandelijks een hele stapel schermafbeeldingen maken.
Hoe is het toch mogelijk dat ze bij vodafone dit even ondoordacht gewijzigd hebben. Ging jaren goed tot nu de website is aangepast. Ik zie deze klacht al meer terug in het vodafone forum, echter nog geen oplossing.
90 Reacties 90
dirkgroten

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat noem ik geen specificatie. Waar zijn alle gesprekken met datum, tijd en duur te vinden? En alle data sessies met datum en tijd?
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
dirkgroten

Je moet nog een keer doorklikken en kiezen voor "details". Dan krijg je dit wel te zien.
harrymobiel
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Het blijft een administratieve puinhoop bij Vodafone met veel ondeskundige en/of ongeinteresseerde medewerkers op het Callcentrum. Zie mijn vorig schrijven van 3-07-2015 op dit forum/onderwerp. Gevraagd om omzetting particulier naar zakelijk weer onmiddelijk ongedaan te maken. Maar dat lukt tot op heden (05-09-2015) nog niet. Ca. 20* gebeld, formulieren opnieuw ingevuld etc. etc. maar je komt er niet doorheen. Bel je dan wordt door een medewerker gezegd, dat alles is geregeld, ander zegt weer dat je een formulier moet opsturen (wat al 8 weken geleden gebeurd is), dan zegt iemand van de financiele administratie dat de prive naam wel boven een zakelijke rekening kan staan, een andere medewerker zegt weer dat dit niet mogelijk is etc etc.. En ik vraag alleen maar om het abonement weer terug te zetten van zakelijk naar particulier (dan maar geen specificatie, want niet de prive naam boven de rekening kost me i.v.m. declaraties veel meer). De medewerker van het Vodafone die ik gisteren aan de lijn had adviseerde me om maar elke dag naar Vodafone te bellen! want ze waren er mee bezig en meer kon die niet vertellen. Hier wordt je toch gefrustreerd van, en dan nog niet eens gesproken over tijd en kosten. Dit is dus Vodafone! Iemand die dit nog snapt mag het mij vertellen.
nico_van_wijk

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Kreeg op 21-07 onderstaande reactie, dit na aanleiding van een klacht welke ik maanden geleden had ingediend bij Vodafone.

Dank voor uw aanvraag voor een rekening met btw-​specificatie. U ontvangt zo spoedig mogelijk weer een rekening met btw-​specificatie. Van eerdere rekeningen ontvangt u de btw-​specificaties met terugwerkende kracht tot januari 2015. De verwerking van uw verzoek kan 4 tot 8 weken duren.
Met vriendelijke groet,
Vodafone Klantenservice

Echter op 03-09 kreeg ik plotseling onderstaande:

Dank voor je feedback over de specificatie van je rekening. Onze rekening heeft een nieuw uiterlijk gekregen. De opbouw is eenvoudiger en alle bedragen op de rekening zijn voortaan inclusief btw. Bekijken hoe je rekening in elkaar zit kan alleen in My Vodafone. We helpen je graag op weg hoe je de details kan inzien.

Ik ben heel benieuwd wat er nu gaat gebeuren...
harrymobiel
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
en 13-09-2015.. wederom ook de rekening van september weer fout, en de account na 4 mnd. nog steeds niet teruggezet van zakelijk naar Particulier. Zelfs als ik Vodafone bel snappen de Vodafone medewerkers niet dat dit nog steeds niet is geregeld. Wat kan een mens nog meer doen --> e.a. juridisch aanpakken?
Anonymous
Niet van toepassing
Gaan ze het wel aanpassen of wat hebben de collega's van de klantenservice aangegeven?
harrymobiel
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Medewerkers van de Helpdesk zeggen alleen maar dat ze het doorgeven. Ze kunnen niet doorverbinden naar de afdeling die er eigenlijk over gaat. Ben al wel enkele keren doorgelinkt naar iemand van de financiele administratie, die vertellen weer dat ze de naam op de factuur wel even wijzigen. Echter dit gebeurd niet (en ben er ook wel achter dat dit helemaal niet kan) en er blijft dus gewoon de bedrijfsnaam boven staan. Dus heb ik gevraagd om maar weer terug te zetten naar Particulier, en heb hier 2-07-2015 ook weer formulieren voor verstuurd (van particulier naar zakelijke ging gewoon telefonisch en was binnen enkele uren geregeld, omgekeerd moesten er formulieren worden ingevuld etc. en nu wacht ik al weer enkele maanden tot het is omgezet). Woensdag 16-09-15 maar weer eens gebeld, toen vertelde de helpdesk medewerkster (ze kende me al) dat er een case van is gemaakt op 11-09-15, en zou binnen 10 dagen worden gebeld. Heeft tot nu toe nog niemand gebeld, en heb ook niet veel vertrouwen dat ze bellen (In Juli nadat ik gebeld had, zouden ze ook terugbellen, maar daar wacht ik nog steeds op). Deze helpdeskmedewerkster die ik 16-09, en ook 11-09 aan de lijn had adviseerde mij om maar een klacht bij Vodafone in te dienen. Van mijn kant begrijp ik dit allemaal niet, onnodige tijd en kosten van mijn zijde, maar ook de helpdeskmedewerkers die ik steeds lastig moet vallen. En dat alleen maar om mijn abonement (wat ik al ca. 15 jaar particulier had bij Vodafone) weer terug te zetten van zakelijk naar Particulier. Dit moet toch in 10 minuutjes gebeurd zijn zou je zeggen. Dat je als particulier (voorlopig) geen gespecificeerde rekening meer kunt downloaden neem ik maar voor lief. Steven als je dit intern nog eens kunt aankaarten zodat ik hier eindelijk eens van verlost bent krijg je die Kudo. Heb wat haast, moet een andere telefoon, en kan mijn abonement verlengen, maar eerst moet dit opgelost worden.

Anonymous
Niet van toepassing
Ik zou het heel erg graag voor je willen aankaarten maar ik reageer op dit moment vanuit thuis. Ik ben zelf pas volgende week weer aanwezig op kantoor. Het enige wat ik dan kan doen is dit doorspelen maar daar schiet jij niks mee op. Neem aan dat jij niet de enige bent die hier last van heeft.
harrymobiel
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Omzetten zakelijke account naar prive account is nu eigenlijk gelukt na 4 maanden. Advies van de klantenservice om maar eens een klacht in te dienen bij Vodafone heeft geholpen. Was na de reactie van de afdeling 'klachten' binnen enkele uren opgelost !!.. Jammer dat het zo moet. Nu nog wachten op de mogelijkheid om een gespecificeerde rekening (*.PDF) te kunnen downloaden, en niet te vergeten de App voor de windows Phone.

Anonymous
Niet van toepassing
Goed om te lezen dat het omzetten eindelijk verholpen is
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic