carin

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Gesloten: Storing in dronten?

Sinds 2 wkn weinig of geen bereik in dronten, hoe kan dat?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes

Hallo,

Dronten staat niet op de lijst van steden en dorpen en gebieden waar storingen zijn van het Vodafone Netwerk.
Kijk zelf maar.
Weblink: http://forum.vodafone.nl/t5/Vodafone-Storingen/bd-p/Vodafone_Storingen

Verder kun je via dit Forum in ieder geval niet geholpen worden. Helaas.

Ga na of meer Vodafone klanten in jouw buurt last hebben van een zwak Vodafone Netwerk-signaal.
Samen sta je sterker.

Succes !


Netwerker

Bekijk in context

10 Reacties 10
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes

Hallo,

Dronten staat niet op de lijst van steden en dorpen en gebieden waar storingen zijn van het Vodafone Netwerk.
Kijk zelf maar.
Weblink: http://forum.vodafone.nl/t5/Vodafone-Storingen/bd-p/Vodafone_Storingen

Verder kun je via dit Forum in ieder geval niet geholpen worden. Helaas.

Ga na of meer Vodafone klanten in jouw buurt last hebben van een zwak Vodafone Netwerk-signaal.
Samen sta je sterker.

Succes !


Netwerker
johnwassing

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hier met 3 toestellen vandaag ook wederom heel slecht bereik.
Dus ligt wel bij Vodafone. Staat wel bij de berichten, maar de vraag is
of vodafone daar iets aan gaat doen. Dus alleen overdag tijdens werktijden
bereikbaar, maar thuis niet meer.
Arnold4

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hier ook met twee telefoons (twee abonnementen) vanaf Hemelvaartsdag zeer wisselend bereik.
Van alles geprobeerd, ook de stappen via de netwerkgids, niets heeft geholpen. Instellingen staan goed, maar
als ik via wifi op internet ga valt mijn mobiele netwerk weg. Telefoongesprekken voer ik niet meer via de mobiel, het gesprek valt soms halverwege weg.



Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hoi iedereen,

In Dronten is wel degelijk een storing en deze staat ook op ons storingenboard.

Abonneer je even op dit topic, dan horen we jullie op de hoogte: http://voda.fo/ne/mrak1
M4rtijn76

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wanneer gaat er hier eindelijk eens iets aan gebeuren? Werk veel thuis, maar ben dan totaal niet bereikbaar op mijn zakelijke telefoon en dit is compleet onacceptabel. Ik heb me geabonneerd op bovenstaand topic, maar totaal geen communicatie of nieuws van Vodafone. Helaas is dit een zakelijk abonnement via mijn werkgever, anders was ik al lang overgestapt op een andere aanbieder. Trieste service van Vodafone!
Marjari

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook ik heb al weken problemen met de bereikbaarheid van Vodafone.
alle instellingen ed zijn in orde en ook de simkaart is vervangen.
Na nogmaals contact te hebben opgenomen bleek " opeens " een mast op een oud gebouw te staan die gesloopt gaat worden.........
ondertussen zit ik wel vast aan een duur abonnement en loop ik met een andere telefoon erbij op zak om dan tenminste wel bereikbaar te zijn voor mijn werk.....
de oplossing volgens vodafone ? een signaal pluskastje kopen.....dus het probleem van vodafone wordt omgedraaid en ik mag voor de kosten opdraaien ???
boze brief is naar de klantenservice gestuurd maar vooralsnog geen reactie gehad.
Jammer.....want dit levert natuurlijk alleen maar antipathie op !
Lucku

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Tijd voor een compensatie dit duurt wel heel lang gewoon geen bereik en dat al 3 weken
M4rtijn76

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Signaal Plus kastje kopen?!? Als Vodafone een beetje klantgericht zou zijn zouden ze deze gratis ter beschikking stellen zolang deze storing duurt!!! Je betaalt immers gewone gesprekkosten alhoewel er geen eens gebruk gemaakt wordt van het Vodafone 3G netwerk maar via je eigen internet verbinding. Dubbel chashen voor Vodafone met zo'n oplossing... Ze zetten maar ergens een tijdelijke mobiele mast neer.
nivek

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ben niet bereikbaar in Dronten, ik werk thuis. Is Vodafone al bezig met een oplossing?
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Topic gesloten: Zodra er meer nieuws is over deze storing communiceren we dit in het volgende topic: 8251 en 8253 - Dronten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic