m.verbakel

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geslacht wijzigen bij mijn account

Hallo,

 

Graag zou ik mijngeslacht in mij account willen wijzigen.

Deze is bij het aanmaken verkeerd ingevoerd...

 

Ook zou ik de koppeling van mijn abonnement tussen Vodafone en Ziggo willen verwijderen ivm een verhuizing.

 

Ik hoor graag jullie antwoord.

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 12337Posts
  • 3570Oplossingen
  • 3219Likes

Hoi @m.verbakel 
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Het is zeker mogelijk om deze weer te laten ontkoppelen. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is altijd wel iemand aanwezig van Vodafone om je te helpen. Heb daarom even geduld en dan komt er iemand van Vodafone je helpen. Daarnaast kunnen deze je ook helpen met het aanpassen van je geslacht (nou ja, in de computer dan natuurlijk). 


Hou alvast de volgende gegevens bij de hand (niet hier vermelden op de community!!):

- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 
- E-mailadres waarmee een account is aangemaakt

Let op: in het weekend is geen Vodafone medewerker aanwezig, vanaf maandag zal er weer iemand online zijn! 
Meer informatie is ook te lezen op deze pagina.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 243Posts
  • 39Oplossingen
  • 96Likes

Hi @m.verbakel, welkom op de Vodafone Community!

 

Heb je inmiddels al contact hierover gehad? Anders mag je mij een privébericht sturen met de gegevens die @Energieboy hierboven al mooi heeft opgesteld. We horen het graag!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic