Hallo,
Ik kan geen netwerk krijgen op mijn samsung galaxy s3. Ik kan dus niet bellen en internetten.
Ik heb geprobeerd:
Ik heb de handmatige internetverbindingswizard doorlopen, alles correct ingevuld.
Heb de batterij er uit gehad en weer er in gedaan, sim kaart er uitgehaald en in gedaan.
Heb een systeemherstel gedaan, alles staat zoals af fabriek nu. Steeds geen verbinding.
Ben naar een andere plek gereden waar normaal goede verbinding heb.
Heb mobiele data aanstaan, vliegtuigmodus aan- en uit gedaan, roaming aan kan wel drie netwerken vinden: Hollandsnieuwe, T-Mobile NL en NL KPN maar kan met geen enkele verbinding maken. Niet handmatig en niet automatisch.
Ook heb ik mijn Samsung opgestuurd naar om er naar te laten kijken, uiteraard werd er gezegt dat alles weer werkte (niet dus!), en aangezien ik hem niet nog een aantal weken kwijt wil om er later achter te komen dat alles voor niets was doe ik dus liever niet meer!
Ook kent de klantenservice onderhand ook mijn naam wel aangezien ik daar standaart even een babbeltje mee maak over ditzelfde probleem (nog geen oplossing).
Ook de gegevens van de toegangspunten kan ik wel dromen onderhand. Dit zal het dus ook niet zijn.
Ik heb een ander SIM-kaart in mijn mobiel gedaan, tot verbazing werkte bij deze SIM-kaart alles prima! Dus het zit hem niet in de Samsung..
Als ik nog iets vergeten ben, ga er maar vanuit dat ik het geprobeerd heb.
Pluspunten:
Om de zoveel tijd maakt mag ik gebruik maken van een minimaal aantal mb's, maar hier mag ik niet teveel van gebruiken want dan komt het bekende "geennetwerk" symbooltje weer tevoorschijn. Ik mag hopen dat dit eens in de week gebeurd.
Ik hoop dat dit genoeg informatie is om dit voor eens en altijd op te lossen!
Met vriendelijke groet,
Niels