jelleruben

Stamgast
  • 65Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Geroot toestel + wallet

Hallo, word de wallet ook in de toekomst geaccepteerd door geroot toestelen?
4 Reacties 4
DavidBlaszyk

Gedreven Liefhebber
  • 161Posts
  • 6Oplossingen
  • 33Likes
Waarschijnlijk niet.
Wat je ook kan doen is:
1. Ga naar SuperSU.
2. Ga naar de tabblad "SETTINGS".
3. Schakel "Enable Superuser" uit.

Zo kun je dus alle apps gebruiken die root blokkeren.
Wil je weer apps gebruiken die alleen met root werken?
Schakel gewoon "Enable Superuser" weer in.
jelleruben
topicstarter
Stamgast
  • 65Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
Leek bijna te werken, nu gaat smartpass app wel open, Als ik de Vodafone SmartPass wil openen.

Krijg je de melding dat het niet op een geroored telefoon kan omdat die dan kwetsbaar is voor hacken en niet veilig is.

Best vaag, want de Bank app, werkt wel gewoon, misschien dat Vodafone eens kan kijken hoe de banken alles beveiligen en veilig stellen.. (neem aan dat de banken hier wel wat ervaring mee hebben).
jelleruben
topicstarter
Stamgast
  • 65Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
Het is een poosje geleden, heb in de tussentijd van alles geprobeerd. Maar het blijkt niet te werken. Snap niet waarom Vodafone hier zo moeilijk over doen.

Ze zeggen voor de veiligheid, dat zou een goede reden zijn geweest, als men echt je rekening leeg kunnen trekken. Maar dit is niet echt zo (volgens mij) want je moet de wallet immers steeds zelf opladen, tevens word er bij een bepaalde bedrag toch om een pincode gevraagd.
DavidBlaszyk

Gedreven Liefhebber
  • 161Posts
  • 6Oplossingen
  • 33Likes
Dat laatste is niet bij SmartPass het geval.
Ik heb de laatste tijd al heel vaak contactloos betaald met mijn SmartPass sticker, maar nooit werd er om een PIN code gevraagd.
Ik zal een keer proberen iets van boven de 25 euro te betalen hiermee, het hoogste bedrag die ik tot nu toe contactloos heb afgerekend (ING en SmartPass) was 19,99.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic