StanWilis

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Genoeg inkomen, nu nog BKR-controle

Hoi iedereen,

Jullie zullen dit wel aardig vaak hebben zien langskomen, maar ik had een vraagje. Gisteren hebben mijn moeder en ik gebeld met Vodafone voor een verlenging van mijn abonnement. Door een fout bij de Inkomen en lasten toets kwamen we er niet doorheen, maar Vodafone belde ons op en het goede inkomen was doorgegeven en we hadden 'groen licht'. Nu moest er alleen nog een BKR-controle worden uitgevoerd en dat kan ongeveer twee werkdagen duren en dan zou ik een orderbevestiging krijgen via de mail als dat goed verloopt.

Vraag één: Als de BKR-controle niet goed loopt, krijg ik dan ook bericht van een afwijzing?

Vraag twee
: De meneer aan de telefoon gaf aan dat de BKR-controle meestal niet misgaat en alles prima verloopt.
Er zijn natuurlijk wel enkele registraties, maar allemaal positief en niet negatief. Is de kans dan nog groot dat het mislukt? (We zijn ook al echt jaren klant bij Vodafone en andere providers zonder betalingsachterstanden, telt dat ook mee?)

Ik vind het hele BKR gebeuren nog een beetje vaag, en ik weet ook niet wanneer iets niet toegelaten wordt. Ik hoop dat iemand me het duidelijk kan uitleggen en hoe zwaar een telefoonkrediet weegt versus bv. een autolease.

Groetjes,

Stan
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi StanWilis,

Alsnog goed om je vraag op het forum te plaatsen! Ik zie dat je vraag nog open staat (dit in verband met de Kerstdagen).

Als je niet door de BKR controle komt zal dit wel worden vermeld. Zo weet jij natuurlijk of het wel/niet is gelukt. Als alles zonder problemen is gelukt ontvang je hier geen bericht over en kan je bestelling worden verwerkt.

Als er nog vragen zijn dan horen we 't graag van jullie!

Hartelijke groet,

Bekijk in context

1 Reactie 1
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi StanWilis,

Alsnog goed om je vraag op het forum te plaatsen! Ik zie dat je vraag nog open staat (dit in verband met de Kerstdagen).

Als je niet door de BKR controle komt zal dit wel worden vermeld. Zo weet jij natuurlijk of het wel/niet is gelukt. Als alles zonder problemen is gelukt ontvang je hier geen bericht over en kan je bestelling worden verwerkt.

Als er nog vragen zijn dan horen we 't graag van jullie!

Hartelijke groet,
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic