Hoi @JeremyVriens
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Uiteraard vervelend en wel een beetje vreemd. De vraag, waar ligt het aan, en aan wie, is het belangrijkste. Want wie zegt dat het mis gaat bij Vodafone? Het kan natuurlijk ook zijn dat een andere provider dit probleem heeft. Heb je de mensen ook gevraagd via welke provider ze bellen en of ze dan iemand gebeld hebben?
En, wat ook kan, dat iemand je wil pesten door uit te bellen via bepaalde websites met andere nummers. Je kan namelijk via websites uitbellen met een ander nummer en dan denk jij dat het iemand anders is, met het is elke keer dezelfde persoon met een ander uitgaande nummer om jou dwars te liggen of te pesten. Weet niet of dit aan de orde is?
Vodafone kan daar eigenlijk niet zoveel mee want zoals je zegt, het zijn verschillende nummers en dan is het lastig. Als het nu 1 nummer is, dan zouden ze dit wel kunnen onderzoeken. Je zou natuurlijk wel via de overlast pagina kunnen aangeven of ze je eigen nummer willen bekijken. Misschien kan Vodafone toch iets zien met inkomende nummers? Maar goed, als dit verschillende nummers zijn, is dit ook lastig, maar je kan het altijd invullen.
En anders zou ik een klacht/melding invullen via deze pagina. Je krijgt dan antwoord van Vodafone wat ze wel, of niet kunnen. Hier in de community kan ik je niet helpen omdat we als klanten onder elkaar helpen en er komen wel Vodafone medewerkers langs, maar die zijn er maandag pas weer.
Succes in ieder geval en hoop dat je dit weekend niet zoveel last hebt.