cvonhogen

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Gemiste gesprekken Amersfoort

Sinds een week mis ik voornamelijk thuis opeens gesprekken, waarna ik wel een "gemist gesprek sms" ontvang.
Ik heb een Sony Xperia V. Mijn postcode is 3818LK. Gelukkig heb ik Vodafone Red dus het terugbellen kost mij niks (extra), maar het staat zo slordig richting mijn relaties.

Hebben jullie een idee waardoor dit komt?
11 Reacties 11
lucie

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vreemd dat heb ik ook!
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Oei dat lijkt me niet de bedoeling! Hebben jullie je toestel al eens opnieuw opgestart? Merk je dit vooral binnen of buitenshuis.
cvonhogen
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb het toestel meerdere keren herstart, helaas zonder het gewenste resultaat. Het doet zich voortnamelijk binnenshuis voor. Hier in huis is in de genoemde periode niets veranderd.
Tijduur

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb het zelfde probleem!

Sinds inderdaad een paar dagen - Postcode 3812 CC (iets ten noorden van Station Amersfoort)

Een half jaar geleden was er ook al een probleem. Lag toen (volgens Vodafone) aan de zend mast vlak bij Amersfoort station.

Is dat weer aan de hand? SMS komen wel binnen, maar telefoon gesprekken niet of alleen maar soms. Volgens mij tijd voor een vergoeding! Denk er over om te gaan switchen. Dit kan ik niet hebben als ik thuis werk.
lucie

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb ik ook last van. Had daar het hele weekend last van. Toen gebeld met de klantenservice. Blijkt er onderhoud te worden gepleegd aan de zendmast.
Ik had daar last van in Amsterdam en amersfoor
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Is het bij jullie inmiddels opgelost?
Ik zie geen werkzaamheden meer in Amersfoort. In Amsterdam nog wel.

Indien mogelijk zouden jullie willen proberen of je het probleem blijft houden met je simkaart in een ander toestel?
cvonhogen
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het is weer zover! Een tijd lang heb ik nergens last van gehad. Ik was ervan uitgegaan dat het inderdaad onderhoud aan het G4 netwerk was. Vandaag echter alleen al 4 gemiste oproepen. In Utrecht heb ik geen oproepen gemist. Maar ik kan daar ook gewoon niet gebeld zijn. 😉 Is er iets bij jullie bekend?

Ik heb mijn G4 uitgezet. Hopelijk helpt dat...
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Merk je het probleem nog steeds? Er zijn geen werkzaamheden of storingen in Amersfoort bekend en onder normale omstandigheden zou de dekking volgens onze metingen prima moeten zijn.
willemien88

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik had het gisteren nog thuis, 21 januari. Op postcode 3812 EG
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Er zijn werkzaamheden in Amersfoort. Hopelijk merken jullie daarna minder problemen.
anilbektas

Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo
Ik heb de zelfte problemen
Maar niet allen thuis ook buiten
Vodafonze zecht 3g kunnen wij niet garanderen 2g wel dus zet u maar hantmatig op 2g !!!
Ik heb meerdere mensen gesproken die hebben ook zelfte problemen
Iedereen heeft deze problemen sinds vodafone met 4g bezig is
Volgens vodafone is alles 100 % goed
Mijn betreft mogen ze alle 4g masten slopen
En excuses aan bieden
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic