nickderijcke

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Gemiddelde dataverbruik laatste maanden

Nu mijn abbonement op zijn einde loopt en ik volgende maand kan verlengen wil ik wat inzicht krijgen in mijn dataverbruik om te zien met welke bundel ik zal voldoen. Daar ik met mijn huidige abbonement een "internet maximaal" pakket heb met 10GB dataverbruik bovenop de 1 GB die er al bij zat heb ik nooit moeten letten op mijn verbruik. Nu ben ik geen grote verbruiker en zal ik normaal met 1GB moeten toekomen maar ik zou het toch graag zeker weten. Op "My vodafone" kan ik enkel het verbruik van deze maand zien, maar ik kan zover ik zie niet terugkijken. Ik zou graag mijn verbruiken op een rijtje zetten om een abbonement te nemen wat het dichts tegen mijn verbruik zit.

Kan webcare mij iets toesturen of kan ik het toch ergens opzoeken? Alvast bedankt!
1 Reactie 1
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @nickderijcke
Goed hoor dat je er zo mee bezig bent vóór je gaat verlengen. Dat scheelt een hoop gedoe achteraf.
Als je in My Vodafone de online rekening erbij neemt, dan zie je hierop het totaalverbruik. Helaas is er nog geen analysefunctie hiervoor in My Vodafone. Voorlopig is het dus nog even rekenwerk.

Groeten, Per
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic