dhr.buitendijk

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geluidskwaliteit Samsung s9 oordopjes

Beste heer, mevrouw,

Inmiddels heb ik zo'n 3 maanden mijn S9 en het valt mij op dat de kwaliteit (lees: Bass-geluid) eigenlijk erg slecht is.
De vergelijking is gemaakt met de voorheen gebruikelijke samsung oordopjes.

Het betreft de nu meegeleverde AKG oortjes.

Het lijkt mij dat de AKG kwaliteit minimaal gelijk behoort te zijn gezien de naamsbekendheid hiervan.

Van overmatig gebruik of te hard gebruik kan in mijn geval geen sprake zijn.

Wat is hier een passende oplossing?

Groet, Dee
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2187Likes
Hoi dhr.buitendijk

Welkom op de Community!
Heb je de oordopjes van AKG ook al eens getest op een andere telefoon en eventuele andere oordopjes op de S9?
Hiermee sluit je uit waar het probleem ligt (toestel of oordopjes).

Indien het aan de oordopjes ligt, dan kun je deze laten repareren via een van onze winkels. De oordopjes worden dan opgestuurd en nagekeken. Op de oordopjes heb je een 6 maanden garantie.
Heb je een verzekering bij ons afgesloten?

Bekijk in context

4 Reacties 4
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2187Likes
Hoi dhr.buitendijk

Welkom op de Community!
Heb je de oordopjes van AKG ook al eens getest op een andere telefoon en eventuele andere oordopjes op de S9?
Hiermee sluit je uit waar het probleem ligt (toestel of oordopjes).

Indien het aan de oordopjes ligt, dan kun je deze laten repareren via een van onze winkels. De oordopjes worden dan opgestuurd en nagekeken. Op de oordopjes heb je een 6 maanden garantie.
Heb je een verzekering bij ons afgesloten?
dhr.buitendijk
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Yes op meerdere apparaten getest.

Het valt nog binnen de 6 maanden garantie, geen verzekering afgesloten.

Begrijp ik hieruit dat ik het beste bij een fysieke Vodafone shop langs kan gaan?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2187Likes
Dat klopt. Vanuit daar worden ze opgestuurd. Er wordt gekeken wat het issue is en of het binnen de garantie valt. Je wordt hiervan op de hoogte gehouden via mail.
Meer over het reparatietraject lees je hier: https://www.vodafone.nl/support/toestel-en-simkaart/reparatie-verlies-of-diefstal.shtml
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2187Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic