jhjvm

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geluid HTC Sensation verdwenen

Sinds vanmiddag is het geluid ineens verdwenen van mijn HTC Sensation. In geluidsinstelling alles op maximaal gezet. Ook uitzetten en opnieuw opstarten veranderd niets. Telefoon trilt wel bij inkomende berichten of gesprekken en kan ook gewoon gesprekken verstaan. Lijkt wel alsof de luidspreker niets meer doet. Telefoongesprek in luidspreker stand doet het namelijk niet. Ook muziek of filmpjes afspelen geeft geen geluid. Is er een oplossing?
 
Heb trouwens HTC Sensation Z710e Android versie 4.0.3 en sense 3.6
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
DrWho

Gedreven Meedenker
  • 62Posts
  • 3Oplossingen
  • 3Likes
Hi,
 
Het lijkt er op dat er in de UK bij onze Engels co klanten dezelfde problemen optreden.
De geboden oplossing is daar het opsturen van het toestel voor reparatie.
 
Bron: Vodafone UK Forum

Bekijk in context

4 Reacties 4
WhiteWolf

Gedreven Raadgever
  • 184Posts
  • 17Oplossingen
  • 24Likes
Hey 😃
 
Vervelend probleem, ik heb even mijn oude HTC Desire HD erbij gepakt om te kijken wat dit probleem zou kunnen zijn. Je kan het geluid zelf in stellen via de onderstaande manier.

  • Instellingen> Geluid>Volume
 
Als dat niet werkt kun je nog altijd een bepaalde app downloaden die ik des tijd er zelf op gezet heb genaamd Volume Controle + 
 
Met vriendelijke groet
 
WhiteWolf
SanCall

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Beste WhiteWolf

Wanneer het geluid het helemaal niet meer doet zoals aangegeven word, is het ook nog aan te raden het toestel eens te laten schoonblazen of ter reparatie aan te bieden bij een Vodafone winkel.
Wanneer het geluid het namelijk helemaal niet meer doet lijkt het een luidspreker defect.


SanCall

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Beste jhjvm,

Ik hoop dat de geboden oplossing van WhiteWolf je helpt.
Mocht dit niet baten en ook de aangeboden applicatie werkt niet?
Dan kun je nog proberen om de instellingen terug te zetten naar de fabrieksinstellingen of het toestel te laten nakijken bij een Vodafone winkel. Zij kunnen met een apparaatje proberen het toestel schoon te blazen of de software van het toestel na kijken.

Er is dan nog de mogelijkheid het toestel ter reparatie aan te bieden in geval van een defecte luidspreker.
Een toestel heeft een standaard fabrieksgarantie van 2 jaar.
DrWho

Gedreven Meedenker
  • 62Posts
  • 3Oplossingen
  • 3Likes
Hi,
 
Het lijkt er op dat er in de UK bij onze Engels co klanten dezelfde problemen optreden.
De geboden oplossing is daar het opsturen van het toestel voor reparatie.
 
Bron: Vodafone UK Forum
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic