Hallo
@Fred63 ,
Chapeau voor je bericht op het forum, ik heb het met veel plezier gelezen, ondanks de ernst van het onderwerp. De manier waarop je het brengt triggert me enorm om te reageren. Sta me toe dat ik niet in ga op je vergelijking tussen Zeeman en Marlies Dekkers (als ik ergens geen verstand van heb dan is het dat onderwerp wel).
Kijk ik snap je punt wel over het verschil in inzicht over "gelijkwaardig" in de voorwaarden van Vervangend Toestel Service. Ik grijp de vergelijking tussen de 2 auto's aan die je noemt. Deze gebruik ik zelf ook regelmatig namelijk.
Op het moment dat je Insignia naar de garage moet, kun je soms van de garage een leenwagen krijgen. De garagemeneer kijkt wat voor leenauto's er op dat moment staan en biedt er eentje aan. Heeft die een carkit, automatische deurvergrendeling, een alarm en is het een stationwagon dan is dat mooi meegenomen. Heeft ie dit niet, dan ligt de keuze bij jou:
- Je neemt hem alsnog
- Je kunt de wagen van je partner nemen
- Of .... de bus;).
Dat klinkt misschien cru maar ik weet zeker dat je snapt wat ik bedoel. De leenauto is om je te verplaatsen en ervoor te zorgen dat je mobiel bent tijdens de reparatie van je eigen wagen.
Zo is het met de leentoestellen ook. De toestellen die wij aanbieden zijn bedoeld ter overbrugging. We testen ze continue op kwaliteit (het toestel moet gewoon correct functioneren). Over het aangeboden type zal wellicht altijd een discussie blijven bestaan. Wees er verzekerd van dat wij natuurlijk ook gebaat zijn met klanten die tevreden zijn over de dienstverlening op dit vlak. Het is al rot genoeg als je je eigen toestel moet missen. We doen er dan ook alles aan om de service te optimaliseren (ook op dit vlak). Achter de schermen zijn we hier dagelijks mee bezig. Als je input voor me hebt die ik mee kan nemen hierover, dan hoor ik het graag van je. Ik wil daarmee niet het werk van onze product managers naar jou verplaatsen don't get me wrong. De mening en feedback van onze klanten is voor ons enorm belangrijk. We willen weten wat er leeft en hoe we zaken kunnen verbeteren!
Hopelijk heb je snel je eigen toestel weer terug, zodat je van alle features gebruik kunt maken.
Groetjes, Per H(unkemöller)