Getno

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Geldigheid prepaid tegoed

Hallo
Mijn zoon heeft zijn prepaid opgewaardeerd en nu krijgt hij een sms dat zijn nummer op 18-4 word afgesloten en als hij zijn nummer wil behouden moet hij het beltegoed opwaarderen omdat er niets op zou staan (er staat 31 euro op)
Wat te doen ?

Edit moderator: Titel aangepast.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Getno
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb vandaag gebeld en volgens de vriendelijke meneer van vodafone was het langs elkaar heen gelopen.
het beltegoed stond erop en was tot in 2016 geldig dus dat is mooi geregeld .
Bedankt

Bekijk in context

13 Reacties 13
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Getno ,

Zou je hiervoor even contact kunnen opnemen met de klantenservice? Via het forum is er geen inzage op het tegoed en het nummer, zij helpen je graag verder! Support: www.vodafone.nl/support/contact/

Mocht je in de toekomst nog vragen hebben ben je van harte welkom op het forum! Alvast en fijne avond.
Getno
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt dat ga ik morgen doen
Fijne avond gewenst
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Geen dank @Getno ;)!
Ook bedankt.

Laat je het ons even weten morgen?
Getno
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb vandaag gebeld en volgens de vriendelijke meneer van vodafone was het langs elkaar heen gelopen.
het beltegoed stond erop en was tot in 2016 geldig dus dat is mooi geregeld .
Bedankt
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Dat is mooi om te horen en bedankt voor je terugkoppeling :)!
Ik wens je en fijne avond verder en heb je nog andere vragen weet je het forum te vinden.
miss_manta

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zelfde probleem hier. Ik wordt gebombardeerd met berichten dat ik mijn beltegoed geblokkeer is en dat ik moet opwaarderen. Uiteindelijk maar gedaan, met succes en krijg ik hetzelfde bericht; uw beltegoed is geblokkeerd, waardeer uw beltegoed op.
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
@miss_manta,

Ik kan me voorstellen dat het vervelend is dat je deze smsjes blijft ontvangen. Krijg je deze nu nog steeds? Mocht dat het geval zijn, dan raad ik je aan je simkaart even uit het toestel te halen. Je krijgt dan een nieuwe aanmelding op het netwerk en daarna zou het moeten stoppen.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
miss_manta , is het probleem inmiddels opgelost?
Pa3fd46

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik kreeg gisteren 05-07-2015 bericht dat ik 800mb van mijn 1Gb bloX gebruikt zou hebben. echter dit is een 2,5Gb bloX prepaid simcard. Dit wordt door Vodafone middels een bericht op mijn Ipad bevestigd dat ik een 2,5Gb bloX geactiveerd heb op 19 juni voor 4G. Ook dit klopt niet ik kan alleen maar 3G werken, echter als ik mijn vaste abonnement erin doe heeft deze wel 4G. Hoe kan dit? En wat kan ik verder doen ik wil eerst graag deze prepaid opmaken voordat ik mijn vaste abo weer gebruik.
Anonymous
Niet van toepassing
Controleer eens de instellingen van het internet van je ipad met die van je telefoon. Check ook of bij de netwerkmodus 4g aan staat.
Betreft het te tegoed raad ik je aan om contact vanmiddag op te nemen met de klantenservice. Zoals je waarschijnlijk hebt gelezen op my vodafone zijn er werkzaamheden tot de middag. Daardoor wordt het tegoed niet actueel weergegeven.
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Pa3fd46
Controleer eens de instellingen van het internet van je ipad met die van je telefoon. Check ook of bij de netwerkmodus 4g/lte aan staat. Het kan zijn (ligt er natuurlijk aan welke ipad je hebt) dat deze het 4g netwerk niet ondersteunt. Daardoor kun je ook geen gebruik maken van het 4g netwerk.
Betreft het te tegoed raad ik je aan om contact vanmiddag op te nemen met de klantenservice. Zoals je waarschijnlijk hebt gelezen op my vodafone zijn er werkzaamheden tot de middag. Daardoor wordt het tegoed niet actueel weergegeven.
Pa3fd46

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
bedankt voor je snelle reactie.
Ik gebruik zowel prepaid als mijn abo uitsluitend voor de Ipad Air op internet. Dus geen telefonie.
Ook heb ik uiteraard 4G aanstaan op de Ipad, dus waarom wel 4G op het abo en niet op de prepais snap ik dus nog niet, maar als het maar werkt denk ik zo. Ik zal vanmiddag de klantenservice we even bellen. nogmaals mijn dank voor het reageren.
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic