ikkiemik

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geld wordt afgeschreven maar heb geen abonnement

Hoi

Gister kwam ik er achter dat er sinds augustus 2014 maandelijk 12 euro wordt afgeschreven van mijn rekening. Dit terwijl wij helemaal geen klant zijn van Vodafone en dus ook geen machtiging tot iets hebben afgegeven.
Gister ruim een uur aan de lijn gezeten voor ik iemand te spreken kreeg. Die zei dat ik het moest mailen naar : betalen.nl@vodafone.com . Ik heb niet eens een leesbeestiging ontvangen die ik wel ingesteld had.
Ik vraag mij af of alles in goede orde is ontvangen of dat er het nodige mis is.

5 Reacties 5
Anonymous
Niet van toepassing
Ow dat is vreemd inderdaad!:(
Ik raad je aan geduld te hebben. Het kan zijn dat het vrij druk is waardoor ze nog niet toegekomen zijn aan jouw email. Durf niet te zeggen binnen hoeveel dagen er geantwoord wordt.
ikkiemik
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vindt het zeer kwalijk dat ik ook niemand te spreken krijg. Er is ook geen nummer voor mij als geen klant zijnde beschikbaar.
Tenslotte vandaag al 2 x gewoon van de telefoonlijn afgegooid omdat het te druk is
Anonymous
Niet van toepassing
Het is inderdaad de afgelopen dagen erg druk geweest. De afdeling die jij nodig hebt is vanaf half 9 geopend. Ik raad je dan ook aan om zo vroge mogelijk te bellen.
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
@ikkiemik,

Ik hoop dat het inmiddels gelukt is om de klantenservice te bereiken. Ik zal het topic nu sluiten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic