Hi David, wat je aangeeft mbt de CVC2 zou het probleem kunnen zijn ja.
Zodat we zeker weten (en ten behoeve van iedereen die mee leest) copy-paste ik even de stappen die als het goed is doorlopen worden bij het opwaarderen.
Kun je aangeven in welke stap het precies fout gaat, of er foutmeldingen zijn, etc?
Check voor alle zekerheid ook even of een andere browser gebruiken helpt en of je bv iets van een beveiliging in je browser hebt aan staan die de reden zou kunnen zijn (denk bv NoScript)
- Open de Vodafone SmartPass app
- Klik op “Opwaarderen”
- Selecteer “Creditcard”
- Klik op “Nieuwe kaart toevoegen”, wanneer je al een kaart hebt toegevoegd kun je de kaart selecteren die je wilt gebruiken.
- Selecteer een bedrag, of type een bedrag.
- Wanneer je een nieuwe kaart toevoegt, selecteer het type (Visa of Mastercard), vul je kaartgegevens in en klik op verder.
- Wanneer je een bestaande kaart gebruikt, kijk dan je kaartgegevens na en voer de CVV code in om verder te gaan.
- Wanneer je bank een 3D Secure autorisatie mechanisme heeft, moet je deze doorlopen om de opwaardering te voltooien. Hierna zal het bedrag op je Vodafone SmartPass account bijgeschreven worden.