ericdenhartog

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Gegevens van oude naar nieuwe telefoon

In de winkel werd altijd mijn gegevens van mijn oude naar mijn nieuwe telefoon over gezet. Hoe gaat dat nu de winkels dicht zijn. Ik heb mijn nieuwe telefoon binnen en wil hem graag gaan gebruiken.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @ericdenhartog 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als de nummers op je simkaart staan, dan neem je deze ook weer mee naar je nieuwe toestel. Elk merk toestel kan een backup maken en dan kan je deze weer terug laten zetten op je nieuwe toestel. Bij Android toestellen gaat dit vaak via Google of een Samsung account. Bij Apple (iPhone) kan je gewoon een backup maken en zodra je je nieuwe toestel aanzet, en de oude er naast legt, dan zet hij vanzelf alles over. 

Google even het merk van je toestel (jou geval, een Samsung), en typenummer, en voeg aan je zoek opdracht het volgende toe: gegevens overzetten. Je krijgt dan een volledige lijst te zien met hulp. Er zijn teveel verschillende toestellen om hier alles te melden en uit te leggen. 

Mocht het niet lukken, of je hebt nog meer vragen, stel ze gerust. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @ericdenhartog 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als de nummers op je simkaart staan, dan neem je deze ook weer mee naar je nieuwe toestel. Elk merk toestel kan een backup maken en dan kan je deze weer terug laten zetten op je nieuwe toestel. Bij Android toestellen gaat dit vaak via Google of een Samsung account. Bij Apple (iPhone) kan je gewoon een backup maken en zodra je je nieuwe toestel aanzet, en de oude er naast legt, dan zet hij vanzelf alles over. 

Google even het merk van je toestel (jou geval, een Samsung), en typenummer, en voeg aan je zoek opdracht het volgende toe: gegevens overzetten. Je krijgt dan een volledige lijst te zien met hulp. Er zijn teveel verschillende toestellen om hier alles te melden en uit te leggen. 

Mocht het niet lukken, of je hebt nog meer vragen, stel ze gerust. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @ericdenhartog,

Leuk om te lezen dat je een nieuw toestel hebt.
Is het inmiddels gelukt om een back up te maken op je oude toestel en deze terug te zetten op je nieuwe telefoon? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic