Donney

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Geen ziggo+vodafone extra meer.

Goededag!

Sinds mijn verhuizing zijn de vodafone/ziggo extra's vervallen. Ik heb mijn verhuizing doorgegeven op de vodafone website en bij ziggo, bij beide zijn de adres gegevens correct gewijzigd volgens jullie websites. Ik zou graag weer gebruik willen maken van de vodafone dubbele MB's extra.

Kunt u mij hierbij helpen? Alvast bedankt!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 12306Posts
  • 3563Oplossingen
  • 3205Likes
Hoi Donney
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Zodra het abonnement in gaat, gaan de systemen tussen Vodafone en Ziggo synchroniseren. Het is van belang dat beide op exact hetzelfde adres vermeld staan voor de extra's en of KVK nummer (zakelijk).

Daarna wordt er gekeken of je aan de voorwaarden voldoet en eventueel een akkoord gegeven indien er aan alle voorwaarden wordt voldaan. Zie voor alle voorwaarden: www.vodafone.nl/non-stop. Binnen 4 weken worden de extra's dan ook aangesloten als je aan de voorwaarden voldoet.

Zodra het wordt aangesloten, wordt er vanuit ons een sms gestuurd en zie je ook in my Vodafone de dubbele data erbij staan en op je factuur evt de 5 euro korting ( 5 euro korting: Red abonnementen na April 2017 aangesloten).

Ziggo:
Zender pakket en het Veilig Online

In Mijn Ziggo kun je het extra zender pakket aanvragen samen met het veilig online pakket. Dit gaat dan ook via Ziggo.
Je kunt dan ook kiezen uit:
•Ziggo Sport Totaal: zes premium sportkanalen
•Ziggo Movies & Series L met o.a. het beste van HBO
•Ziggo Kids: vijf zenders voor elke leeftijd

Meer hierover lees je hier: https://www.ziggo.nl/vodafone/extras/


Bovenstaande informatie wist je natuurlijk al en daarom adviseer ik je onderstaande te doen, dan kan je samen met Vodafone bekijken wat er nu mis is gegaan (maar let op die 4 weken tijd die Vodafone nodig heeft, kan ook minder, maar deze tijd zou ik wel aanhouden). Kun je Vodafone een berichtje sturen via Facebook of Twitter? Dan kijken ze met je mee of alles correct staat en of je aan de voorwaarden voldoet.

Fijne dag gewenst nog en laat even weten of het is gelukt.
Goed 2019 gewenst 🙂

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 12306Posts
  • 3563Oplossingen
  • 3205Likes
Hoi Donney
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Zodra het abonnement in gaat, gaan de systemen tussen Vodafone en Ziggo synchroniseren. Het is van belang dat beide op exact hetzelfde adres vermeld staan voor de extra's en of KVK nummer (zakelijk).

Daarna wordt er gekeken of je aan de voorwaarden voldoet en eventueel een akkoord gegeven indien er aan alle voorwaarden wordt voldaan. Zie voor alle voorwaarden: www.vodafone.nl/non-stop. Binnen 4 weken worden de extra's dan ook aangesloten als je aan de voorwaarden voldoet.

Zodra het wordt aangesloten, wordt er vanuit ons een sms gestuurd en zie je ook in my Vodafone de dubbele data erbij staan en op je factuur evt de 5 euro korting ( 5 euro korting: Red abonnementen na April 2017 aangesloten).

Ziggo:
Zender pakket en het Veilig Online

In Mijn Ziggo kun je het extra zender pakket aanvragen samen met het veilig online pakket. Dit gaat dan ook via Ziggo.
Je kunt dan ook kiezen uit:
•Ziggo Sport Totaal: zes premium sportkanalen
•Ziggo Movies & Series L met o.a. het beste van HBO
•Ziggo Kids: vijf zenders voor elke leeftijd

Meer hierover lees je hier: https://www.ziggo.nl/vodafone/extras/


Bovenstaande informatie wist je natuurlijk al en daarom adviseer ik je onderstaande te doen, dan kan je samen met Vodafone bekijken wat er nu mis is gegaan (maar let op die 4 weken tijd die Vodafone nodig heeft, kan ook minder, maar deze tijd zou ik wel aanhouden). Kun je Vodafone een berichtje sturen via Facebook of Twitter? Dan kijken ze met je mee of alles correct staat en of je aan de voorwaarden voldoet.

Fijne dag gewenst nog en laat even weten of het is gelukt.
Goed 2019 gewenst 🙂
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je hier nog vragen over Donney of heeft Energieboy al je vragen beantwoord?
Donney
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Goedeavond Steven.

Ja had nog een vraag, ik had niet de intentie om facebook of twitter aan te maken om geholpen te worden. Het lijkt een goed antwoord wat die geeft, door de hoeveelheid informatie wat hij vermeld. Maar weinig gerelateerd opzich. Ik heb al een jaar de bonus. Sinds mij verhuizing (2 maanden geleden) is de bonus vervallen, terwijl ik wel beide adressen heb gewijzigd op beide sites. Een simpele hulp-request-email schrijven kan niet eens. Oplossing?
Energieboy
Expert
Expert
  • 12306Posts
  • 3563Oplossingen
  • 3205Likes
Hi Donney
Daar heb je het dus al, je bent gaan verhuizen en dan moet alles weer opnieuw nagekeken worden. Waarschijnlijk is daar iets mis gegaan of iets anders, daar kan ik je verder niet mee helpen om te bekijken.

Als je geen Facebook en/of Twitter wilt gebruiken, omdat je die niet hebt of zo, dan kan je ook een chat starten met een medewerker van Vodafone en vragen hoe het nu zit. Deze mensen kunnen namelijk in het systeem kijken en wij hier met z'n alle niet vanwege privacy en klanten onder elkaar wil je niet dat ze in systemen kunnen kijken 🙂

Daarnaast kan je best wel een mail sturen, dat kan via deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/contact/e-mail/

Bij deze hoop hoop ik je verder hebben geholpen. Want ook Steven kan niet in het systeem vanwege die privacy redenen en hij werkt zelfs bij Vodafone. Ja, ik begrijp dat het soms niet helemaal duidelijk is maar zo zit het daar nu eenmaal in elkaar. De Community is er voor klanten die klanten helpen, zoals ik nu probeer te doen 🙂

Probeer het met chatten en anders met de mail. Succes!
Donney
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Goedeavond,

Nog bedankt voor de reacties.

Vandaag kreeg ik een smsje van vodafone met daarin: Alsjeblieft! Omdat je Vodafone en Ziggo combineert op jouw adres, krijg je voortaan elke maand gratis extra's: Dubbele data op je mobiele abonnement, een Extra TV-pakket naar keuze en het Veilig online pakket. Heb je een Smart, Red of Black abonnement? Dan krijg je iedere maand ook 5 euro korting op je Vodafone abonnement. Meer weten? Kijk op www.vodafone.nl/act/gratis-extras Veel plezier ermee!

Blijkbaar had het tijd nodig, om te synschroniseren zoals je zei. In iedergeval bedankt
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 443Likes
Fijn om te horen dat het uiteindelijk goed is gekomen. Veel plezier met de extra's!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic