laura2408

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen wifi na lancering iOS 7

Sinds ik de iOS 7 heb gedownload, is mijn wifi bereik erg slecht geworden..
Zelf heb ik de iPhone 5. En mensen met de iPhone 4s hebben op de zelfde plek als ik vol wifi bereik en ik heb helemaal niets.
Hoe kan ik dit oplossen?

5 Reacties 5
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hoi Laura2408,

Welkom op het Vodafone Forum!

Merk je dit op 1 beplaade plek? Of krijg je nergens wifi?
nicolexnicole

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb een iPhone 4s en ik heb helemaal geen wifi meer. Hangt bij mij niet direct samen met ios 7 denk ik, dat had ik al eerder gedownload? Maar een paar dagen geleden kon ik ineens het schuifje wifi aan-uit niet meer verschuiven, die was grijs (en stond op uit). Na de iPhone hersteld te hebben via iTunes kon ik het schuifje van de wifi wel weer omzetten. Maar nu vindt de telefoon het grootste deel van de tijd geen wifi (terwijl ik gewoon thuis ben en verder bij alles en iedereen de wifi het wel doet). Vindt ie de wifi wel, dan geeft ie aan: verbinding maken niet mogelijk. Of hij verbindt wel, maar valt na 1 minuut weer uit. Heb een inmiddels nogmaals hersteld via iTunes.
Sowieso deed de telefoon de afgelopen dagen raar: voornamelijk vastlopen in apps van Apple zelf (telefoon, berichten, instellingen, etc.).
Heel vervelend dus. Kan iemand helpen?

Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Dat is inderdaad echt vervelend Nicole.:(

Probeer het toestel nog eens te herstellen? Krijg je geen melding mee rom de update nogmaals te doen?
Marinka

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste,

Na de update van iOs 7 heb ook ik geen toegang meer tot het wifi netwerk (schuifje blijft grijs en is niet op aan te zetten). Het gaat om een Iphone 4s. Wat kan ik doen?

Telefoon resetten, netwerk opnieuw instellen etc heeft nog geen nut gehad.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hey Marinka,

Gisteren kreeg ik toevallig een melding op mijn iPhone dat er een nieuwe software-update beschikbaar was. Misschien is dat bij jou ook wel het geval. Dan zou je eens kunnen proberen of het helpt als je die nieuwe software-update installeert.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic