CocoChanel

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen wifi blackberry bold 9900

Hallo allemaal,

Onlangs heb ik de blackberry bold 9900 gekocht.
Wanneer ik verbindt met wifi geeft deze aan dat ik wel ben verbonden, maar wanneer ik vervolgens op internet ga of een app wil openen dan krijg ik een melding dat ik niet ben verbonden met het internet en ik eerst verbinding moet maken. Terwijl er wel wordt aangegeven dat ik verbonden ben met wifi. ik kan in de instellingen niets vinden wat anderz zou moeten. Maar misschien toch.
Wie kan mij helpen, want dit is echt heel irritant, ik zou graag gebruik maken van mijn wifi functie. Deze zit er immers niet voor niets op.

Groetjes,

Anne
2 Reacties 2
Julinda

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
je bent pas verbonden met wifi als de naam van de draadloos wifi modem achter het vinkje komt te staan in je toestel 

Als er achter je vinkje wifi *aan* staat dat betekend idd dat je nog niet verbonden bent.

Dus pas als er een naam staat van de wifi waarmee je je toesteld verbind.

Lukt het niet? dan ligt het aan je wifi modem en niet aan je toestel
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Heb je een abonnement of heb je prepaid?

En is Blackberry Internet Service wel geactiveerd?

Als dat niet het geval is, zal je, ook via WiFi, mogelijk geen internetverbinding krijgen.

Oplossingen?

Bij abonnement door klantenservice laten controleren of BB Internet Services geactiveerd staan.
Bij prepaid zorgen dat je voldoende beltegoed hebt en dan Blackberry AAN naar 4000 SMSen.

Succes.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic