LCroft

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Geen weergave van alle inkomende oproepen

Goedenavond,

Sinds ik een nieuwe simkaart heb worden alle inkomende gesprekken weergeven als 'onbekend'. Bij andere providers is dit vaker voorgekomen maar ik heb op het Vodaphone forum hier niets over kunnen vinden. Zelf dacht ik dat de fout in de simkaart zat toch lees ik op andere forums dat dit een probleem op het netwerk is en alleen door de provider  met een reset valt op te lossen. Heeft iemand hier ook ervaring mee? Het zou heel fijn zijn als iemand mij hiermee kan helpen. 

Alvast bedankt.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @LCroft 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat je zegt, klopt helemaal! 
Iemand bij Vodafone moet je nummer een reset geven en je opnieuw aanmelden op het netwerk. Waarschijnlijk is er iets mis gegaan waardoor je dit probleem hebt. Zelf geen ervaring mee maar mijn ouders wel, daarom kan ik er over mee praten. 

Of je moet even wachten op een medewerker van Vodafone, maar je kan ook bellen met de klantenservice van Vodafone, of een chat starten. 

Alleen op die manier kan het opgelost worden. 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @LCroft 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat je zegt, klopt helemaal! 
Iemand bij Vodafone moet je nummer een reset geven en je opnieuw aanmelden op het netwerk. Waarschijnlijk is er iets mis gegaan waardoor je dit probleem hebt. Zelf geen ervaring mee maar mijn ouders wel, daarom kan ik er over mee praten. 

Of je moet even wachten op een medewerker van Vodafone, maar je kan ook bellen met de klantenservice van Vodafone, of een chat starten. 

Alleen op die manier kan het opgelost worden. 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @LCroft . Welkom hier!

Goed dat je aan de bel trekt. Dit is inderdaad makkelijk op te lossen door ons. 
Dat wil zeggen; als we weten voor wie we het moeten oplossen ;-). Je hebt helaas geen gegevens in je profiel opgenomen waar ik je op kan vinden, dus op dit moment kan ik niets voor je doen. Heb je het inmiddels via een ander kanaal geregeld, of kan ik je nog helpen? Ik hoor het graag van je! 

LCroft
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Beste @Lycke Vodafone,

Bedankt! Ik heb nog niet de tijd gehad om te bellen naar Vodafone. Als jij het voor mij zo zou kunnen oplossen zou dat super zijn!! Ik heb m'n profiel aangevuld met benodige informatie (als het goed is).

Ik hoop dat het lukt!

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Het telefoonnummer in je profiel geeft hier de melding dat het niet bekend is bij Vodafone. Zit je zeker weten bij Vodafone? Of kan het zijn dat je wellicht een foutje gemaakt hebt in het nummer? 
Vul anders voor de zekerheid je klantnummer er ook even bij, dan kan ik daar ook op zoeken 🙂 

LCroft
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Beste @Lycke Vodafone,

 

 Excuses

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic