Hallo allen,
Allereerst wil ik kwijt dat ik me enige tijd een ongeluk heb gezocht omdat ik nergens een e-mailadres van Vodafone kan vinden om ondersteuning te vragen bij mijn onderstaande vraag. Vandaar dat ik me hier geregistreerd heb. Sinds wanneer is er geen e-mailcommunicatie met Vodafone mogelijk? Blijkbaar is het alleen telefonisch, via dit forum en anders via de social media mogelijk om ondersteuning te zoeken.
To the point: ik heb tot voorkort een voicemail gehad met persoonlijk bericht. Mensen konden inspreken en ik kreeg vervolgens een melding dat
x gebeld heeft en wel/geen bericht achter heeft gelaten. So far so good.
Nu wil ik echter geen voicemail meer. De reden hiervoor is niet relevant voor deze post.
Ik wil de beller in kwestie een door mijzelf ingesproken welkomstbericht laten horen met de melding dat ik niet bereikbaar ben, enzovoort. Dit, maar dan zonder een bericht achterlaten-functie.
Mijn vraag aan jullie: bestaat er een mogelijkheid om de beller alleen een welkomstbericht te laten horen als ik niet bereikbaar ben, zonder mogelijkheid aan beller te geven om een bericht achter te laten? Dus, zoals de topictitel al laat zien: geen voicemail, wel een welkomstbericht.
My Vodafone, dit forum en internet heb ik afgezocht voor een mogelijke oplossing voor mijn probleem, maar tot op heden ben ik er niet in geslaagd om mijn "probleem" op te lossen. Voor nu heb ik mijn voicemail uitgeschakeld, maar dit heeft als vervelend bij-effect dat de bellers mij nu twee of drie maal proberen terug te bellen omdat ze denken dat er een probleem is. Uiterst vervelend. Vandaar mijn vraag, om de beller toch min of meer te informeren.
Buiten het bovenstaande issue ben ik verder uiterst tevreden over Vodafone! Mijn complimenten voor de diensten, uptime en service.
Afwachtende op jullie mogelijke oplossing(en).