veentje64

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen verbinding met mobiele toestel

Geachte,

Enige tijd geleden een femtocel geinstalleerd en alles werkte prima, echter sinds kort heb ik geen connectie meer tussen mijn mobiel (iphone 4) en de femtocel..
Er is geen verandering geweest in de situatie dus vreemd.
Op de femtocel branden de eerste 2 leds wit dus dat is prima echter bij het bellen en gebeld worden gaat het laatste ledje niet branden en is mijn mobiele verbinding gewoon slecht..
Een reset van minder dan 5 seconden hielp niet.
Ook het compleet opnieuw aanmelden en registreren heeft niks geholpen.
eerste 2 leds branden prima echter geen connectie met mijn mobiel. Simkaart in ander toestel bracht ook geen oplossing. Ook dat toestel krijgt geen contact met de femtocel.
En nu..??
Alvast bedankt voor de antwoorden!

gr
Jan
6 Reacties 6
Anonymous
Niet van toepassing
Hey veentje64,

Een femtocell werkt alleen op 3g. Heb je 4g uitgeschakeld staan of ingeschakeld staan? 4g moet uitstaan hiervoor.
Heb je dat al raad ik je contact op te nemen met de klantenservice. Via www.vodafone.nl/support/contact zie je hoe je contact op kunt nemen. Echter vanuit hier kunnen we je niet verder helpen omdat wij niet in de systemen van vodafone kunnen ivm privacy.

Groetjes stevied86
veentje64
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Stevie

Bedankt voor je reactie!

Alleen heb je op de iphone 4 alleen maar een 3G dus dat kan het niet zijn.

Ik zal contact opnemen met Vodafone

Gr
Jan
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Top! Laat je ons het resultaat weten?
Fijne avond verder :).
Anonymous
Niet van toepassing
Mijn excuses de iPhone 4 heeft idd geen 4g....

Groetjes stevied86
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hey veentje64 heeft de klantenservice het probleem voor jou kunnen oplossen?
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hi veertje,

Ik sluit je topic omdat je niet meer reageerde. Mocht je vragen hebben neem dan contact op met onze telefonische klantenservice via 1201.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic