Hoi
Roelselen Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Het is altijd lastig zoiets. Vodafone is ook afhankelijk van het buitenlandse netwerk en kan vanuit hier niet zien waarom je daar geen 4G of stabiel internet hebt. Dit kan door allerlei facturen komen zoals niet voldoende netwerk palen, teveel mensen op 1 mast, gesloten in een dal of juist te hoog en het weer kan er soms nog mee te maken hebben.
Je zou eventueel handmatig nog kunnen proberen van provider te wisselen en weer terug gaan naar de huidige provider om te kijken of het dan weer goed werkt en anders even je APN gegevens controleren. Ik lees op internet dat veel hotels, restaurants, bars en de luchthaven bieden wifi aan en in het stadscentrum van Ljubljana zijn wifi hotspots. Misschien via die weg proberen anders op internet te komen.
Mocht je heel erg veel problemen ondervinden, neem dan via via
My Vodafone online contact op met de klantenservice en chat in de app en/of via je browser om te vragen wat je eventueel nog meer zou kunnen doen.
Controleer deze ook nog even:De instellingen voor internet van Vodafone op je mobiele telefoon (APN) zijn als volgt:
- Naam: Vodafone
- APN: live.vodafone.com
- Proxy: Niet ingesteld
- Poort: Niet ingesteld
- Gebruikersnaam: Niet ingesteld
- Wachtwoord: Niet ingesteld
- Server: Niet ingesteld
- MMSC: Niet ingesteld
- MMS-poort: Niet ingesteld
- MCC: 204
- MNC: 04
- Verificatietype: PAP
- APN-Type: default
- APN-Protocol: IPv4
- Roamingprotocol voor APN: IPv4