mouna45

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Geen verbinding/bereik in huis

Hallo

 

altijd als ik naar huis ga heb ik helaas in de trap geen bereid. Zeer vervelend! Wij wonen in een nieuw huis wat nu 12 jaar bestaat. Om deze reden wil ik helaas mijn abboment stopzetten 🥹😿

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @mouna45 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Nu ben ik geen Vodafone medewerker, maar uit ervaring weet ik wel dat je, als je contract nog loopt, dit geen reden is om je abonnement op te zeggen. Binnen in een huis, of flat trappenhuis of portiek, kan het natuurlijk voorkomen dat je even geen bereik hebt. Binnen in huis kan je dan 4G over WiFi aanzetten, wat Vodafone adviseert. Wanneer je buiten bent moet je goed bereik hebben. 

Maar goed, zoals aangegeven, ik ben geen Vodafone medewerker. Ga naar de webpagina om je netwerk te controleren en ga daar vervolgens naar de klachten pagina om door te geven dat je geen bereik hebt. De klantenservice gaat je bericht in behandeling nemen en zullen dan hun bevindingen met je delen en melden of je wel, of niet, van je contract af kan. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @mouna45 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Nu ben ik geen Vodafone medewerker, maar uit ervaring weet ik wel dat je, als je contract nog loopt, dit geen reden is om je abonnement op te zeggen. Binnen in een huis, of flat trappenhuis of portiek, kan het natuurlijk voorkomen dat je even geen bereik hebt. Binnen in huis kan je dan 4G over WiFi aanzetten, wat Vodafone adviseert. Wanneer je buiten bent moet je goed bereik hebben. 

Maar goed, zoals aangegeven, ik ben geen Vodafone medewerker. Ga naar de webpagina om je netwerk te controleren en ga daar vervolgens naar de klachten pagina om door te geven dat je geen bereik hebt. De klantenservice gaat je bericht in behandeling nemen en zullen dan hun bevindingen met je delen en melden of je wel, of niet, van je contract af kan. 

mouna45
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hi energieboy,

 

ja ik heb het inmiddels doorgegeven aan Vodafone en zij gaan contact met me opnemen.

 

Wat aardig dat je me support 😀🙏

 

Bedankt voor je hulp 😀

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic