C.vander.v
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen uitgaande mail op Samsung S10

Op 17 mei hier al eerder over bericht.  Nu al 6 weken geen uitgaande mail op Samsung S10 +.   Alles geprobeerd.  Vodafone geeft toe dat probleem bij henzelf zit, maar kan het niet oplossen. Onbegrijpelijk en schandalig.  Er wordt ook niet teruggebeld op herhaalde klachten. Ook geen aanbod voor compensatie.  Kortom Vodafone geeft niet thuis.    Na 25 jaar nu maar na een andere provider.

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9289Posts
  • 2940Oplossingen
  • 2055Likes

Hoi @C.vander.v 
Altijd vervelend als het niet werkt zoals het moet werken.
Echter, over dit probleem is al een topic geopend en het is misschien het beste om dan ook deze topic goed te blijven volgen. Er is namelijk nog geen oplossing vanuit Vodafone. Dus volg aub deze topic: https://community.vodafone.nl/t5/Diensten/Problemen-met-uitgaande-mail/td-p/204610 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9289Posts
  • 2940Oplossingen
  • 2055Likes

Hoi @C.vander.v 
Altijd vervelend als het niet werkt zoals het moet werken.
Echter, over dit probleem is al een topic geopend en het is misschien het beste om dan ook deze topic goed te blijven volgen. Er is namelijk nog geen oplossing vanuit Vodafone. Dus volg aub deze topic: https://community.vodafone.nl/t5/Diensten/Problemen-met-uitgaande-mail/td-p/204610 

Bekijk in context

Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 11215Posts
  • 1688Oplossingen
  • 2101Likes

Het klopt helaas wat @Energieboy  aangeeft @C.vander.v. Helaas is er nog geen update vanuit ons. Het beste kun je hiervoor bovenstaand topic volgen. Ik zal dit draadje om deze reden sluiten.

Uitgelicht topic