meryll

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen tot slecht bereik

Sinds januari slecht tot geen bereik in mijn woonplaats. Alle stappen van technische dienst doorlopen, ander toestel, andere simkaart. Maar nog steeds niet verholpen. Mijn gesprekken vallen vaak weg tijdens het bellen of de lijn is slecht. Soms kan ik niet gebeld worden. Al meerdere keren contact gehad maar steeds een lange wachttijd of geen reactie via mail. Alsjeblieft kan hier iets aan gedaan worden. Mijn contract loopt nog tot dec 2016 en ik betaal er flink voor. Voor niks eigenlijk. Als ik dit had geweten had ik mijn abonnement nooit verlengd.

3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Hey meryll

Vanuit hier kan ik niks betekenen voor je omdat hier geen privacy gegevens worden gedeeld + ik kan vanuit hier niet in de systemen van Vodafone.
Ik raad je aan om of contact op te nemen met de klantenservice hierover of via facebook met de link van het forum zodat mijn collega's het kunnen na lezen. Mijn collega's van de klantenservice (indien alles al is gedaan) kunnen eventueel kijken wat er mogelijk is betreft het contract.
Ik hoop voor je dat het snel wordt opgelost

Groetjes Steven
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Zoals al wordt aangegeven is dit topic niet geschikt voor het forum. Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic