Anba

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen toegezegde gratis extra data gekregen en uitslag case niet zichtbaar

Eind december is mij telefonisch bij het verlengen en verhogen van meerdere abonnementen gratis 10GB extra data toegezegd, los van de dubbele data die wij ontvangen omdat we ook Ziggo klant zijn. De medewerkster bevestigde in het telefoongesprek dat het maandelijks zou zijn, gedurende het hele contract. Dit is echter niet uitgevoerd. Na veel telefoontjes met telkens een andere medewerker is er uiteindelijk een case aangemaakt met de suggestie dat het opgenomen gesprek zou worden teruggeluisterd. Inmiddels zie ik in de mail dat de case afgerond is (maar helaas nog geen nakoming van de belofte). Maar in welke browser (Chrome, Edge, Firefox of een browser op mijn mobiel) ik ook kijk, ik kan de inhoud van de case niet lezen. Heel kort verschijnen er een grijze vlakken in beeld en daarna is de pagina leeg. Ik kan de toelichting dus niet lezen. Hoe is dit op te lossen? Tegelijkertijd ben ik zeer teleurgesteld dat de toezegging niet wordt waargemaakt, maar ik kom er niet doorheen bij Vodafone.

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Anba, goedemorgen en welkom hier!

Logisch dat je graag wilt weten wat de uitkomst van de case naar onze afdeling klachten is geweest. Ik heb je gegevens erbij gepakt en in de case wordt aangegeven dat je bij Start XL een bundel van 10 GB hebt. Doordat je ook Ziggo klant bent, dan krijg je maandelijks 10 GB extra wat een totaal van 20 GB maakt. Verder geeft klachten aan dat zij verder niets kunnen terugvinden over nogmaals 10 GB extra per maand, ook niet in de orders zelf. Er is akkoord gegeven op de huidige situatie. 

Mocht je nog aanvullende vragen hebben, dan kan je in dit geval het beste even contact opnemen met onze klantenservice via chat of telefoon 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic