EsB

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen toegang op MyVodafone

Hoe is het toch mogelijk? Met m'n eigen nummer, m'n wachtwoord, een nieuw aangevraagd wachtwoord... IK KOM NIET MEER OP MIJN MYVODAFONE! Ik heb de facturen nodig die daarop gezet worden, maar ben nu voor de 2e keer geweigerd na 3x... en om de klantenservice te mailen heb ik ... jaja... mijn nummer en wachtwoord nodig! En dat lukt dus nu juist niet. Hoe verhelp ik dit?
5 Reacties 5
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
EsB, heb je het wachtwoord via mail laten toesturen? Let er bij kopiëren en plakken op dat je geen extra spaties of andere tekens meekopieert. Wanneer je zeker weet dat je het wachtwoord correct invoert, neem dan even contact op met de klantenservice. De mogelijkheden daarvoor vind je op http://www.vodafone.nl/klantenservice/contact
evv

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dito probleem hier: kan niet meer inloggen.
Krijg de volgende melding, ook nadat ik browserhistory en cookies heb verwijderd.
Kan ook geen contact/email sturen naar Vodafone, want doorvoor moet je dus eerst inloggen.
SVP oplossen.

Het beveiligingscertificaat van de site is niet betrouwbaar.U probeert login.vodafone.nl te bereiken, maar het certificaat dat de server retourneerde, is uitgegeven door een instantie die niet wordt vertrouwd door het besturingssysteem op uw computer. Dit kan betekenen dat de server zelf beveiligingsgegevens heeft gegenereerd waarop Google Chrome niet kan vertrouwen voor veiligheidsinformatie, of dat een hacker probeert uw communicatie te onderscheppen.U kunt beter niet verder gaan, vooral niet als deze waarschuwing niet eerder is weergegeven voor deze website.
Icelander

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bij mij ook.. "Er is een fout opgetreden" vervolgens wil ik een nieuw wachtwoord aanvragen, vul ik mijn nummer in, en dan krijg ik een melding te zien dat ik geen vodafone nummer heb?? En nu?
Icelander

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Waarom reageert vodafone niet? Op twitter beloven ze me ook al een week dat ze binnen 2 dagen met een oplossing zullen gaan komen... Duurt mij te lang... Ik begrijp at ik maar een nummer ben hoor.... Maar toch..
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Hoi Icelander,

Sorry dat het wat langer duurde voordat er gereageerd wordt:D Is het probleem inmiddels al verholpen ?
Mocht dit niet zo zijn is het raadzaam om eens een andere browser te proberen 🙂

Mocht ook dit geen oplossing zijn adviseer ik je om te bellen met onze telefonische klantenservice en daar het probleem voor te leggen.
Mijn collega's helpen je graag verder.

Maurice,
Moderator Smartphone Crew - Forum NL
Standing by,

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic