Jannekek

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen telefoon

Sinds zaterdagochtend of misschien wel eerder niet kunnen bellen of gebeld worden met mijn mobiele telefoon.
Er zouden geen storingen ( meer) zijn?
8 Reacties 8
Anonymous
Niet van toepassing
U kunt handmatig een ander netwerk selecteren via netwerk operators of aanbieders. Vervolgens zet u hem daarna weer terug op het Vodafone netwerk. Hierdoor meldt de simkaart zich opnieuw aan op het netwerk.

Mocht dit niet geholpen hebben raad ik u aan om een kruistest uit te voeren. Dit betekent dat uw simkaart in een ander merk en type toestel moet en een werkende simkaart in uw toestel. Dit kunt u doen in een Vodafone winkel. Mijn collega's helpen u daar graag verder. Mocht het aan de simkaart liggen dan krijgt u een nieuwe simkaart in de winkel of via de klantenservice.

Ik raad u ook eens aan om de dekking te controleren in uw omgeving via: https://www.vodafone.nl/support/netwerk-en-dekking/dekkingskaart.shtml

Tevens kunt u contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen zien hoe de simkaart is aangemeld op het netwerk, of er een blokkade opstaat etc.
Zie voor meer informatie tevens: https://www.vodafone.nl/support/netwerk-en-dekking/ik-kan-niet-bellen-of-internetten.shtml
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Jannekek, hebben de tips van Steven- je nog geholpen?
Jannekek
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
We zijn maar naar een Vodafone winkel geweest want niks hielp. Er bleek een abonnee simkaart in de telefoon te zitten ipv de gevraagde Prepaid kaart.
Nieuwe simkaart geplaatst maar er kan nog steeds niet gebeld worden en dat kan nog wel een paar dagen duren!
( en dit is al zo vanaf afgelopen zaterdag).
ik ben benieuwd of het nog goed komt.
Anonymous
Niet van toepassing
Als je wel zelf kunt bellen kun je het volgende controleren:
Niet storen functie moet uit staan en doorschakelingen zowel via my Vodafone als het toestel mogen niet op direct doorschakelen staan.
Daarnaast kun je eventueel nog contact opnemen met de klantenservice of zij de systemen controleren voor je.
Jannekek
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook zelf bellen ging niet. Alle trucjes al geprobeerd voor we naar de Vodafone winkel gingen. Daar konden ze het zelf niet oplossen en moest tot 2x toe gebeld worden naar de helpdesk.
Inmiddels al bijna een week niet kunnen bellen of gebeld worden.
Balen!


Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Jannekek, ervaar je nog steeds problemen? Anders raad ik aan om een case in te dienen bij onze Network Crew. Dat kan via deze site.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reactie meer. Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic