rbeijers82

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Geen telefoon meer!

Hallo, Ik wil graag met spoed mijn toestel weer ter reparatie aanbieden! De koerier heeft nm net mijn leentoestel opgehaald en ik ben dus nu niet meer telefonisch/app/sms bereikbaar! Zie bijgevoegde documenten en Facebook voor mijn verhaal!!! https://www.facebook.com/VodafoneNL/posts/824586907571593 (zie hieronder voor het verhaal) Met vriendelijke groet,Remco Beijersbergen van Henegouwen(mobiel nr, die is dus niet meer te bereiken nu) Prive chat met Vodafone: Vodafone Nederland Begin chatgesprek17 uur geledenklantnummer 367353240 * -10-1982 * laatste 4 cijfers van het rekeningnummer * rma LZTIRMAVODA12192130 Graag verneem ik zo spoedig mogelijk een (positievere) reactie. Desondanks, met vriendelijke groet, Remco Beijersbergen van Henegouwen Hoi Remco, bedankt voor de gegevens. Ik kan me voorstellen dat je absoluut niet blij bent met de gang van zaken. Ik heb dit voor je uitgezet intern. Je referentienummer is: 00144652. Zodra we iets hierover weten, nemen we hierover contact met je op. Groetjes, Désirée Ok maar contact opnemen kan alleen vandaag nog?! Morgenochtend komen ze dus dat toestel in honderd stukjes terug brengen en moet ik mijn leentoestel inleveren 😞 15 uur geledenHoi Remco, we doen ons best om je zo snel mogelijk van een reactie te voorzien. Helaas zijn wij hierin afhankelijk van de desbetreffende afdeling. Groetjes, PariaOpenbaar bericht op mijn Facebook:
Vodafone NederlandDynafixDynalogic
Goedemiddag, Vodafone, Dynafix en Dynalogic,
Vroeg me af hoe moeilijk jullie het mensen kunnen maken. Na ongeveer 1,5 uur aan de telefoon gezeten te hebben heb ik de moed nu echt opgegeven met bellen en mailen. Dit is er gebeurd waar ik dus echt boos om ben:
Drie weken geleden heb ik mijn telefoon, een goed werkende S4, aangeboden ter reparatie. Het enige wat defect was, was het groene LEDje wat bleef branden. Niks ernstigs maar alleen irritant. Ik bellen...het viel onder de garantie en ik kreeg een leentoestel. Perfect dacht ik.
Dynalogic kwam het toestel ophalen en ik kreeg mijn leentoestel. Tot hier helemaal geen problemen. Super service.
Maar daarna begon de ellende. Ik kreeg een berichtje van het reparatie bedrijf Dynafix. Ze meldden mij dat er vochtschade in mijn toestel aanwezig was. De grootste lariekoek natuurlijk. Want weet zelf dondersgoed wat er met dit toestel is gebeurd en dat is dat het toestel sowieso niet met vocht in aanraking is gekomen. Mijn goed werkende S4 heeft dus opeens meer problemen....Maar goed, geloof ik niks van, dus heb Dynafix gevraagd mijn toestel niet te repareren en gewoon weer terug te sturen naar mij. Dit zouden ze doen.
Dynalogic kwam weer langs. Een aardige jongeman kwam het toestel bij me brengen en nam het leentoestel weer terug. Ik dacht, laat ik even slim zijn, en het pakketje waar mijn toestel in zat even open maken. Toen ik dat deed schrok ik me dood. Mijn toestel bestond opeens uit honderden stukjes. Ze hadden alles los gehaald. Het toestel was dus niet meer te gebruiken. Hier werd ik natuurlijk een beetje pissig van. Zo heb ik mijn telefoon niet aangeboden en zo verwacht ik hem dus zeker niet terug! Na veel stampei te hebben gemaakt tegen de jongeman gezegd dat ik het toestel niet in deze staat aannam. Daarop belde hij zijn manager en die vertelde dat hij het toestel mee terug kon nemen en het leentoestel terug kon geven. Gelukkig maar want mijn mobiele telefoon is mijn alles. Werk, sport, vrienden, thuistelefoon enzo.
Een week later nog niks gehoord. Weer een week later, weer niks gehoord. Toch vandaag maar gaan bellen. Dure kosten zo met al dat bellen naar dynafix en dynalogic! Niemand kon mij vertellen waar mijn telefoon zich in welke status zich bevond. Schandelig. De één verwijst weer door naar de ander. Iets met het kastje?!
Vandaag te horen gekregen van Dynalogic dat ze mijn toestel morgen komen brengen (die dus nog steeds in meerdere hoofdonderdelen uit elkaar ligt). Maar die krijg ik dus morgen, maar mag het leentoestel niet houden??? Wat is dit nou weer voor een service. Moet ik een foto maken en opsturen van mijn toestel die in honderd stukjes uiteen ligt naar Dynafix? En hoe moet ik dat doen dan als ik mijn leentoestel gelijk in moet leveren? Wat een slechte service!
Nou moet ik dus pas morgen het toestel opnieuw ter reparatie aanbieden en ben ik dus weer een aantal weken mijn telefoon kwijt. Maar door mijn drukke baan heb ik dus niet altijd tijd om Dynalogic opnieuw mijn toestel op te laten halen. En ja hoe ga ik ze bellen? Hoe gaan ze mij bereiken zonder toestel? Ik ben niet meer bereikbaar zonder een leentoestel? Ik word er echt moe van steeds iemand anders te moeten bellen, heeft me een hoop kosten bezorgd en tevens ben ik een aantal dagen niet bereikbaar. Ik wil gewoon mijn telefoon in een normale staat terug! Please Vodafone, help me. Oh ja en bellen voor morgen anders ben ik niet meer telefonisch bereikbaar!
Ik hoor graag van jullie!!!
Vind ik leuk"}" data-reactid=".9z.1">Vind ik leuk · · Delen
1 Reactie 1
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Het Vodafone Forum is een medium voor en door klanten. Jouw vraag is van persoonlijke aard waarvoor het wellicht nodig is om jouw gegevens te bekijken.Hiermee kunnen andere forumgebruikers je niet helpen. Neem even contact op met onze klantenservice. Zij kunnen je hiermee waarschijnlijk verder helpen.Ik sluit hierbij dit topic.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic