PeterValentijn

Stamgast
  • 43Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes

Geen tegoed in my Vodafone

In my Vodafone geen tegoed te zien.
Ik vind na de verandering de app niet goed meer werken.
Opnieuw installeren helpt ook niet.
Iemand een idee wat te doen?
Mvg Peter
9 Reacties 9
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hai! @PeterValentijn ,

Staan alle gegevens op de MyVodafone web versie wel goed?
Mocht dat zo zijn kun je het beste even met de klantenservice contact houden zodat zij hieraan verder kunnen werken.
PeterValentijn
topicstarter
Stamgast
  • 43Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes
Hoi ja op de website zie ik wel tegoed maar in de app zegt hij bijgewerkt tot nu maar laat dan geen Mb weergave zien.
Mvg peter
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
We zijn momenteel bezig met een aantal vernieuwingen en verbeteringen waardoor je dergelijke problemen kunt ervaren. We doen ons best deze z.s.m. op te lossen. Kijk voor meer informatie ook op www.vodafone.nl/vernieuwing.
*moderator edit: url gefixt*
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Volgens de laatste informatie die wij hebben zouden dergelijke issues inmiddels zijn verholpen. Kun je eens opnieuw testen en ons op de hoogte houden?
PeterValentijn
topicstarter
Stamgast
  • 43Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes
Hoi ik kan idd mijn tegoed weer zien in de app.
Mvg Peter Valentijn
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Goed om te horen dat MyVodafone weer bij je werkt @PeterValentijn :)!
Fijne avond verder.
labien

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
AL 3 weken heb ik dit probleem in de App en op www.
Volledig tegoed zichtbaar in App terwijl ik al 3 weken vol aan het verbruiken ben. Bellen met klantenservice levert het antwoord op. ' Storing mijnheer of u heeft u volledige tegoed nog' dit klopt nl niet.

In de verbruik details kan ik terughalen dat ik 827mb buiten bundel heb gebruikt. Dit klopt ook niet. Ben benieuwd naar de rekening 😞

Vodafone.... nu graag een juiste info geven en dit probleem oplossen
sela

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik zit nu met hetzelfde probleem als labien. Net een rekening gekregen die ver buiten mijn normale verbruik gaat terwijl de app laat zien dat ik nog genoeg minuten en mb's heb. Heb net een klachtenformullier ingezonden maar ben,uiteraard, nu zeer ontstemd. Wat heeft een app "grip op je verbruik" voor zin als het niet naar behoren werkt?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @sela , uiteraard niet prettig dat het bij jou niet goed werkt. Ik zie dat nog niemand uit de community heeft gereageerd, vandaar mijn reactie. We sturen bij de meeste abonnementen ook altijd een sms als de bundel (bijna) op is. Als het tegoed in de app onjuist is helpt het vaak om de app opnieuw te installeren. Vergelijk het tegoed ook altijd tussen My Vodafone en de My Vodafone App. Als daar een verschil in zit en het opnieuw installeren van de app niet werkt kun je dit het beste bij onze klantenservice melden.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic