Laatste weken heb ik problemen met het sturen of beantwoorden van sms - ook bellen of beantwoorden op telefoontje lukt dan niet.
Problemen zijn begonnen rond dec.2012 met regelmatige uitval internet.
Werd me aangeraden een software update te doen - heb ik laten doen bij de Vodafone winkel in Maastricht.
Probleem zo goed als verholpen met de internet uitval.
Maar daarna andere problemen met sms/bellen. Laatste 3 weken kan ik bijna niet sms/bellen. Heb al een nieuw sim kaartje in het toestel.
Vorige week weer terug naar Vodafone winkel in Sittard - na wat gebel binnen eigen klantendienst -vertelde me de medewerker - dat het probleem niet aan mijn toestel zelf lag of de simkaart maar dat er ergens intern een conflict optreed met het type toestel Samsung Galaxy S en hun verbinding/provider. Moest maar afwachten tot het probleem verholpen was. Maar hier ben ik niet mee geholpen..ik betaal voor een abonnement Bel-sms-internet, waar ik dus niet volop gebruik van kan maken voor de diensten waar ik voor betaal. Het toestel is 1,5 jr. oud en ik ga echt geen nieuw toestel kopen.
Hoe zit dat? Had toch graag een oplossing !