mirell

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Geen sms/bellen Samsung Galaxy S probleem

Laatste weken heb ik problemen met het sturen of beantwoorden van sms - ook bellen of beantwoorden op telefoontje lukt dan niet.
Problemen zijn begonnen rond dec.2012 met regelmatige uitval internet.
Werd me aangeraden een software update te doen - heb ik laten doen bij de Vodafone winkel in Maastricht.
Probleem zo goed als verholpen met de internet uitval.
Maar daarna andere problemen met sms/bellen. Laatste 3 weken kan ik bijna niet sms/bellen. Heb al een nieuw sim kaartje in het toestel.
Vorige week weer terug naar Vodafone winkel in Sittard - na wat gebel binnen  eigen klantendienst -vertelde me de medewerker - dat het probleem niet aan mijn toestel zelf lag of de simkaart maar dat er ergens intern een conflict optreed met het type toestel Samsung Galaxy S en hun verbinding/provider. Moest maar afwachten tot het probleem verholpen was. Maar hier ben ik niet mee geholpen..ik betaal voor een abonnement Bel-sms-internet, waar ik dus niet volop gebruik van kan maken voor de diensten waar ik voor betaal. Het toestel is 1,5 jr. oud en ik ga echt geen nieuw toestel kopen.
Hoe zit dat? Had toch graag een oplossing !

2 Reacties 2
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Hoi Mirell, welkom op het Vodafone forum. na je post te hebben gelezen wil ik het graag voor je nakijken maar kan ik je niet om gegevens vragen via het forum. Ik adviseer je om wederom contact op te nemen met de telefonische klantenservice. Mijn collega's zullen kijken wat de mogelijkheden zijn.
Marjovaneerden

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook ik heb hetzelfde probleem. Om de haverklap kom iker achter dat iemand mij gebeld heeft en dat de telefoon niet overgaat. Ook bellen is dan onmogelijk. Probleem is dat je het nietdirect in de gaten hebt. Echt balen.
Inderdaad geen waar voor het geld dat je maandelijks betaald. Een telefoon die niet belt lijkt mij een contradictio interminis.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic