Klavervier

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen sim kaartje ontvangen.

Geen sim kaartje ontvangen.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hoi @Klavervier ,

Ik neem aan dat je een toestel + abonnement hebt afgesloten en dat je het toestel wel hebt ontvangen maar de simkaart niet? Check even goed of er toevallig niet een rood kaartje met een code en een QR-code is bijgevoegd (het kan zo zijn dat je een eSIM hebt ontvangen).

Indien je toestel gebruik maakt van een normale simkaart en je deze niet hebt ontvangen, neem dan even contact op met de klantenservice. Dit kan telefonisch als via de chat, of bezoek even een winkel dan kun je de simkaart gelijk meenemen.

Succes!

Bekijk in context

2 Reacties 2
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hoi @Klavervier ,

Ik neem aan dat je een toestel + abonnement hebt afgesloten en dat je het toestel wel hebt ontvangen maar de simkaart niet? Check even goed of er toevallig niet een rood kaartje met een code en een QR-code is bijgevoegd (het kan zo zijn dat je een eSIM hebt ontvangen).

Indien je toestel gebruik maakt van een normale simkaart en je deze niet hebt ontvangen, neem dan even contact op met de klantenservice. Dit kan telefonisch als via de chat, of bezoek even een winkel dan kun je de simkaart gelijk meenemen.

Succes!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je het simkaartje inmiddels ontvangen @Klavervier? Of is er alsnog een nieuw simkaartje verstuurd? Mocht je alsnog een simkaart nodig hebben, dan kan ik deze ook versturen vanuit hier voor je. Vul wel even de gegevens aan in je profiel en geef mij dan een seintje.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic