Laura-werken

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Geen service

ik heb een vraag, ik heb vandaag mijn abbo verlengd, nu staat alles goed ook op my vodafone is mijn abbo aangepast, alleen ik heb nog steeds geen service en internet. Ik heb tevens ook van alles geprobeerd ik hoop dat jullie me kunnen helpen
4 Reacties 4
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Laura-werken,

Heb je toevallig ook een nieuwe simkaart ontvangen? Deze dient dan eerst geactiveerd te worden. Dit kun je doen door middel van de website, klantenservice of een vodafone winkel. Zorg er dan wel voor dat je ook het klantnummer bij de hand hebt.
Is dit niet het geval dan wil ik graag weten welk toestel je hebt en sinds wanneer heb je hier last van?

Groetjes stevied86
Laura-werken
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hey@stevie86,
Gisteren nieuw toestel(iphone) simkaart is gister er gelijk in gedaan, medewerker van de winkel heeft verder niks gezegd, alleen dat ik moest wachten tot ik mijn nieuwe abbo kon zien op myvodafone, nu kan ik dat wel zien alleen doet die niks
MrMister

Raadgever
  • 113Posts
  • 10Oplossingen
  • 64Likes
Beste Laura-werken,

Er is waarschijnlijk iets misgegaan waardoor het simkaartje nog geactiveerd moet worden. Bel de klantenservice even en heb je klantnummer, rekeningnummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en het ICID nummer dat vermeld staat op het simkaartje wat begint met 8931440 bij de hand. Dan kunnen zij het nog even voor je activeren.

Met vriendelijke groet,
MrMister
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Ik heb dit topic gesloten aangezien er al meerdere topics zijn gemaakt over het activeren van simkaarten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic