Poekoe

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen service

Beste heer, mevrouw,

gisteren is mijn nieuwe abonnement ingegaan bij Vodafone. Tenminste dat zou de bedoeling zijn. Echter na het plaatsen van mijn Vodafone simkaart blijf ik ‘geen service’ houden. Herhaaldelijk aan en uit zetten van de telefoon heeft geen effect gehad. Tevens de simkaart in en uit halen heeft niet gewerkt. Is mijn simkaart wel geactiveerd?

Helaas kan ik u telefonisch niet contacteren gezien ik ‘geen service’ heb en alleen bereik heb via WiFi.

graag zie ik uw bericht tegemoet.
11 Reacties 11
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hoi Poekoe,

Balen dat je simkaart nog niet actief is.
Neem even contact op met met de klantenservice via Facebook of Twitter, dan kijken mijn collega's graag voor je wat er aan de hand is.
Poekoe
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor je bericht. Na een aantal mailtjes, aantal bezoekjes aan de Vodafone winkel en gesprekken met de klantenservice, is het probleem vandaag verholpen.
Mijn complimenten voor degene die ik gisteravond bij klantenservice aan de telefoon had!
roodkapje

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo vodafone,
Hier nog een nieuwe klant.
Volgens contract is het abonnement geldig vanaf 10-02-2018.
Vandaag zijn de telefoon en de simkaart bezorgd.
Echter is de status op de telefoon blijft Geen Service nadat de SIM ontgrendeld is.
Ook herstarten bracht geen verbetering.
Graag ontvang ik assistentie.
ps. ik hanteer geen FB of Twitter.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Poekoe,

Goed om te horen dat alles opgelost is en werkt nu! 🙂 Veel plezier met je nieuwe abonnement.


Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi roodkapje,

Kom je met je mobiele nummer over van een andere provider? Het lijkt er namelijk op alsof je simkaartje nog niet actief is op ons netwerk. Heb je een sms'je van ons ontvangen met de boodschap dat je mobiele nummer is overgezet?
Je zult toch even contact moeten opnemen met onze klantenservice, want via het forum kan ik dit niet voor je nakijken. Als je geen Facebook of Twitter hanteert, kun je ons morgen bellen. Dat kan met eventueel een vaste lijn via: 0800-0094.
roodkapje

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Sharon, bedankt voor je reactie. Ik ben een hele nieuwe klant bij Vodafone zonder overgang van een andere provider. Er hoort dus een nieuw nummer bij dit toestel.
Ik ben vanaf zaterdag al dagelijks met een 0800-nummer aan het bellen. Telkens moet ik mijn verhaal doen en wordt ik van de ene naar de andere mederwerker doorgezet. Soms kom ik dan terug in het keuzemenu en soms wordt de verbinding verbroken. Al met al heeft de iPhone heeft nog steeds geen service.
Ik heb het toestel en alle documentatie voor mijn neus maar het lukt geen enkele medwerker van Vodafone om het abonnement te activeren.
Als reden krijg ik te horen dat er een technische fout met Dynalogics (transporteur) aan de bron van het probleem ligt. Hierdoor zou het toestel als 'niet bezorgd' bij Vodafone geregistreerd staan.
Ik heb begrip voor de situatie maar geen begrip voor het feit dat ik 2 tot 10 werkdagen moet wachten tot Vodafone de registratie verwerkt heeft. Als ik vraag om een contactadres waar ik me kan melden dan wordt ik vriendelijk verzocht om het 0800-nummer nogmaals te bellen.
Mocht jij in staat zijn om de registratie te versnellen dan verneem ik dat graag.
Poekoe
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi,

In de Vodafone winkel hebben ze in de computer gekeken naar de status van mijn simkaart. Deze stond op ‘pending order’. Nadat een medewerker telefonisch contact heeft gehad met de Vodafone HK, kon hier niets mee gedaan worden. Bij mijn tweede bezoek aan de winkel en daar wederom telefonisch contact te hebben gehad met HK, hebben ze de pending order geannuleerd. Daarna een nieuwe simkaart gekregen. De oplossing is eigenlijk heel eenvoudig...
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
roodkapje,

Hmm wat een vreemde situatie.
Helaas kunnen we vanuit het forum dit soort zaken niet versnellen. Heb je al contact gehad met de klantenservice via Facebook/Twitter? Wellicht kan één van mijn collega's je verder helpen om het proces te versnellen. Dit durf ik je niet met zekerheid te zeggen, gezien er eerst nogmaals naar het probleem gekeken moet worden.
roodkapje

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Sietske, bedankt voor de suggestie maar FB & Twitter gebruik ik niet.
Ik ben op zoek naar een telefoonnummer waar ze klanten met dit soort specifieke problemen kunnen helpen. De klantenservice is kampioen in vriendelijk te woord staan maar zijn met handen en voeten gebonden als het gaat om het oplossen van dit Vodafone probleem.
Ik kan blijven bellen tot ik een ons weeg en heb zeker al 3 uur tijd hieraan besteedt.
Vandaar dit concrete verzoek om een telefoonnummer zodat het probleem bij de juiste persoon terecht komt en kan worden verholpen.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Poekoe, is dit inmiddels al opgelost of speelt het probleem nog steeds?
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic