Ai dat is natuurlijk niet de bedoeling. Controleer eens de instellingen via
http://handleidingen.vodafone.nlLet daarbij op dat mobiele data aan moet staan en bij gesprekken op 4g moet aan staan. Daarbij moet de knop eu internet uit staan. Is het een zakelijk account/nummer probeer dan eens de office.vodafone.nl ipv de live.vodafone.com in te vullen bij mobiele data netwerk. Gebruikersnaam en wachtwoord is vodafone.
U kunt ook handmatig een ander netwerk selecteren via netwerk operators of aanbieders. Hierdoor meldt de simkaart zich opnieuw aan op het netwerk. Komt er een foutmelding in beeld dan dient dit proces 5x herhaald te worden. Dit heeft er mee te maken dat er dan een voorkeursnetwerk in staat.
Mocht dit niet geholpen hebben raad ik u aan om een kruistest uit te voeren. Dit betekent dat uw simkaart in een ander merk en type toestel moet en een werkende simkaart in uw toestel. (Indien dit kan).
Tevens kunt u contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen zien hoe de simkaart is aangemeld op het netwerk, of er een blokkade opstaat etc. Via
www.vodafone.nl/support/contact ziet u hoe u contact kunt opnemen vanuit het buitenland.