michelehoeks

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen service

Ik heb gister mijn abbonoment verlengd met een nieuwe telefoon derbij. Maar nog steeds geen service?! Ben al meer als 24 uur aan het wachten.. Wanneer krijg ik onderhand wel service?
5 Reacties 5
Anonymous
Niet van toepassing
Hey michelehoeks

Heb je de simkaart al geactiveerd? Dit kun je doen via my vodafone, de chat en de klantenservice. Zorg er wel voor dat je het klantnummer bij de hand hebt.

Groetjes Steven-
Jurriaan91

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb op dit moment het zelfde probleem, ik heb gisteren ook mijn nieuwe telefoon en sim gekregen na het verlengen! Ik heb ook geen service en op MyVodafone staat dat er geen nieuwe simkaarten zijn om te activeren! Dus ik baal nu dat ik met de nieuwste telefoon minder kan doen dan met de nokia 3310 van tig jaar geleden! Wie kan ons verder helpen?
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Jurriaan91

Neem hiervoor contact op met de klantenservice of via de chat.
Let er wel op dat je het klantnummer en simkaartnummer bij de hand hebt
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten, via het Forum kan dit niet worden geactiveerd.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic