ErikG

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Geen service

Ik heb afgelopen maandag mijn iphone met de post ontvangen, ik heb dinsdag mijn simkaart geactiveerd en ik heb nog steeds "geen service". Ik heb mijn telefoon uit gehad, meerdere keren en ook langere periodes.

Komt dit nou omdat mijn andere abonnement nog niet is afgelopen (BEN, nummerbehoud voor aangevraagd)?
"vroeger" was het toch zo dat je dan tijdelijk een ander nummer had totdat je nummer bij je oude provider vrij kwam?

Is er dus iets fout gegaan met het activeren van mijn simkaart of moet ik wachten totdat mijn nummer vrij komt voordat deze het doet?
1 Reactie 1
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi EricG,

Heb je geen datum kregen waarop je abonnement overgezet zou worden? Als de simkaart van je vorige provider nog werkt, is het nummer nog niet over gezet.

Hoe heb je de simkaart zelf proberen te activeren? Via het telefoonnummer of is dit door de klantenservice gebeurd? Als het nummer nog niet bij ons actief is kun je deze sim namelijk nog niet activeren.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic