Keesjoop
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen service

Ik heb nu 2 dagen een nieuwe Vodafone Sim kaart maar ik kan nog steeds niet bellen omdat ik geen service meer heb. Ik heb vandaag dan maar meerdere malen de simkaart opnieuw er in en er uit gehaald en mijn telefoon aan en uit gezet. Waarom heb ik geen service????????

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steven VF
Community Moderator
Community Moderator
  • 10405Reacties
  • 1488Oplossingen
  • 1775Likes

Dankjewel voor je gegevens @Keesjoop. Ik heb gelijk het systeem erbij gepakt en zie dat je met je nummer overkomt naar ons toe. 
Je nummer komt over op 11/05/2021  (vermoedelijk aan het einde van de avond). Het klopt dan ook dat je geen gebruik kunt maken van de simkaart. Op dit moment ben je nog met het nummer actief bij je oude provider. Op de dag dat je overkomt naar ons toe, ga je aan het einde van de dag melden dat er een service is. Op dat moment mag je de simkaart van ons in je toestel stoppen. Start daarna even het toestel opnieuw op en je ziet vanzelf een verbinding in beeld. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag! Nog heel even afwachten en alvast welkom bij Vodafone 🙂 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 8705Reacties
  • 2815Oplossingen
  • 1807Likes

Hoi @Keesjoop 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Waarom heb je geen service? Geen idee en dit kan alleen worden uitgezocht door Vodafone. Je kan zelf even kijken door je simkaart in een ander toestel te stoppen, misschien doet die het dan wel en ligt het aan je toestel. Of je kijkt op de website van Vodafone om te zien of er een storing is, of werkzaamheden. En kom je er dan nog niet uit dan kan je het beste even contact opnemen met Vodafone via Facebook (via een privé bericht), of anders via het bellen, of chatten, met de klantenservice

Met deze opties kan je het beste verder komen. Anders moet je wachten tot na het weekend, dan is er hier weer iemand van Vodafone online op de community. 

Steven VF
Community Moderator
Community Moderator
  • 10405Reacties
  • 1488Oplossingen
  • 1775Likes

Goedemorgen @Keesjoop,
Welkom op de Community van Vodafone. Dat is niet handig! Ik kan me voorstellen dat je zo snel mogelijk bereikbaar wilt zijn. Heb je inmiddels contact gehad met mijn collega's? Of heb je zelf al de nieuwe simkaart proberen te activeren via https://www.vodafone.nl/support/toestel-en-sim/sim ?
Mocht dit niet het geval zijn, dan help ik je graag verder hiermee. Je mag mij dan een prive bericht sturen met daarin de volgende gegevens:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer en het volledige simkaartnummer (begint met 893).
Ik hoor graag van je! 

Steven VF
Community Moderator
Community Moderator
  • 10405Reacties
  • 1488Oplossingen
  • 1775Likes

Dankjewel voor je gegevens @Keesjoop. Ik heb gelijk het systeem erbij gepakt en zie dat je met je nummer overkomt naar ons toe. 
Je nummer komt over op 11/05/2021  (vermoedelijk aan het einde van de avond). Het klopt dan ook dat je geen gebruik kunt maken van de simkaart. Op dit moment ben je nog met het nummer actief bij je oude provider. Op de dag dat je overkomt naar ons toe, ga je aan het einde van de dag melden dat er een service is. Op dat moment mag je de simkaart van ons in je toestel stoppen. Start daarna even het toestel opnieuw op en je ziet vanzelf een verbinding in beeld. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag! Nog heel even afwachten en alvast welkom bij Vodafone 🙂 

Bekijk in context

Uitgelicht topic