xjulliiaax

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen service op mij iphone 4

Hallo,
afgelopen week was ik op vakantie, de eerste week had ik gewoon service. Maar na een week stond er elke keer zoeken en geen service.
Ik heb mijn Iphone 4 niet laten valen, ik dacht eerst dat het door het buitenland kwam maar ik ben nu al aantal dagen thuis en nog steeds staat er zoeken of geen service.
Ik heb mijn Simkaart eral een paar keer aangezet, netwerk instellingen terug gezet naar fabrieksinstellingen maar hij doet het nog steeds niet.
Weet iemand wat het kan zijn ? En vooral hoe ik het op kan lossen

Alvast bedankt !





4 Reacties 4
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Misschien is je simkaart defect. Heb je hem al eens in een ander toestel getest?
rbgengelen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Idem. Naar iPhone store geweest. Toestel 1 week kwijt. Deed het een paar uurtjes. Nu wederom al 2 weken geen service! Simkaart is wel correct en getest. Probleem dus nog steeds niet opgelost.
eric000

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Idem, heb ook geen service meer. ook bij de apple winkel geweest voor 10 euro een voledig systeem herstel laten doen. maar na een paar uur probleem weer terug. als ik de telefoon opnieuw aan en uit zet weer even service maar is maar voor korte duur. wat is er aan de hand met de iphone 4
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi eric000 & rbengelen, zouden jullie de stappen die je hier vindt eens willen doorlopen?
http://forum.vodafone.nl/t5/Netwerkvragen/Lees-mij-als-je-niet-kunt-internetten-bellen-of-sms-en/td-...

Even checken of er niet sprake is van een lokaal probleem. Als dat zo is kunnen we dat voor jullie onderzoeken. Zo niet, dan lijkt er toch sprake te zijn van een toestel-issue. Dat kan eventueel via een reparatie opgelost worden.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic