Hanipiro

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Geen service/ontvangst in buitenland

Ben momenteel in het buitenland en tot vanmiddag werkte mijn telefoon correct, nu opeens geen service meer, ziet bij mobiel netwerk wel providers maar pakt deze niet. Heb herstel netwerkinstellingen gedaan, werkt niet. Simkaart van mijn iPad, ook van Vodafone, in telefoon en hij pakt dan wel vodafone ES, simkaart van telefoon in iPad geeft ook geen service. Diverse malen telefoon opnieuw opgestart maar geen resultaat. Wat zijn er nog meer voor mogelijkheden om probleem op te lossen?

mvrgr Harm Peijnenburg
3 Reacties 3
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
@Hanipiro, wat lastig dat je met je simkaart geen netwerk krijgt. Welke melding krijg je bij het selecteren van de betreffende providers? Neem ook eens contact op met onze klantenservice, dan kan worden nagekeken of er sprake is van een blokkade.
Hanipiro
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Goedemorgen Marc, hedenochtend heeft mijn tussenpersoon van PHC met een collega van u het probleem al opgelost, bluikbaar zijn ze gister bezich geweest met een netwerk reset en is er iets niet goed gegaan. Gelukkig is probleem nu opgelost en KUN je deze melding sluiten. Gr Harm
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Dat is fijn om te horen!
Het topic zal binnenkort gesloten worden.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic