postt02

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen service met provider telekom.de in Duitsland

Hallo,
Afgelopen weekend in Duitsland geweest (locatie Westerwald). De enige provider die beschikbaar was is telekom.de, zowel bij automatische als bij handmatige selectie.
Helaas viel deze provider regelmatig weg (geen service melding) en wanneer wel beschikbaar geen mobiele data (alleen een E).
Een vriend met dezelfde iphone maar een andere provider in Nederland had ook telekom.de als provider op deze locatie en gewoon 4G ter beschikking.
Hoe kan dit? Wellicht als gevolg van een slechte relatie tussen Vodafone en T-mobile?

Groeten, Tonny


5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hi ,
Ik weet niet of Vodafone een slechte relatie heeft met T-Mobile en als dit zo is dan mag de klant daar natuurlijk nooit de dupe van zijn. Waarom het mis ging in het buitenland kan ik je als klant niet zeggen, daar heb ik geen inzicht in. Het beste is om contact op te nemen met de klantenservice via My Vodafone (kan je chatten) en daar de vraag leggen. Hier op de Community is het niet te zeggen omdat dit een klanten helpt klanten Community is.

Best is dus om te bellen, vragen wat er aan de hand is en dan kunnen ze het uitzoeken. Weet niet of je er dan nog een keer naar toe moet, dan kan je testen of het aangepast is en/of dan wel werkt.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
postt02, welkom op het Vodafone Forum! Ik zie dat we in Duitsland wel een volledige roamingovereenkomst hebben met T-Mobile. Dat mag dus niet het probleem zijn. Je kunt nog kunnen controleren of de gebruikte frequentie van T-Mobile Duitsland op de betreffende plek ook wordt ondersteund door jouw toestel. Mogelijk zit daar het verschil in. Dit kan soms per netwerk,land (soms zelfs per locatie) en toestel anders zijn, hierdoor kun je merken dat iemand anders geen problemen ervaart maar zelf wel.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reactie meer. Bij het uitblijven van reacties wordt het topic binnenkort gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic